04-04-2020 16:43
04-04-2020 18:33
09-04-2020 10:09
09-04-2020 10:21
Pewnie szukają powodu, żeby odmówić w obliczu wirusa. W innym banku odmowę miałam już ponad tydzień temu.
09-04-2020 10:31
09-04-2020 11:02
09-04-2020 11:56
09-04-2020 13:26
09-04-2020 13:28
My też przez kilka dni mieliśmy dodatkowo w statusie notkę n.t. brakujących dokumentów. Po kilu dniach zniknęła
Jeżeli wszystko dostarczyłeś, don't worry ![]()
Pozdrawiam
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |