Odpowiedz

Status wniosku

Witam. Czy ktoś miał taką sytuację, że taki status widniał kilka dni mimo kompletu dokumentów ? Status pojawił się w czwartek, doradca zapewnia że wszystko jest złożone okej, dosyłał tylko operat w pdf ale to jeszcze przed zmianą statusu. Na infolinii nic nie mogą powiedzieć. Pani powiedziała tylko że status powinien się zmienić następnego dnia.
Czas nas bardzo nagli dlatego każdy dzień zwłoki to kiepska sytuacja. 🙁
Odpowiedz
0 Lajków
szyhar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
13-03-2020
Wiadomość 1 z 9 (8 277 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

wygląda na to, że oprócz operatu analityk poprosił o coś jeszcze. być może była to jakaś ***ółka i Twój doradca uzupełnił to we własnym zakresie, nie angażując Ciebie. niemniej jednak gdyby w najbliższych dniach "roboczych" status się nie zmienił to poproś o wyjaśnienie.
Odpowiedz
0 Lajków
Piotr1410
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
15
1
02-04-2020
Wiadomość 2 z 9 (8 248 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie jest identyczna sytuacja. Dzwoniłam do doradcy finansowego poprosić o wyjaśnienie sytuacji, kontaktował się z ING i powiedział żeby cierpliwie czekać, że niedługo status powinien się zmienić i powinna być decyzja ostateczna. Możesz też się skontaktować ze swoim doradcą, może powie coś więcej. Daj znać jak coś się zmieni.
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 3 z 9 (8 098 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

Pewnie szukają powodu, żeby odmówić w obliczu wirusa. W innym banku odmowę miałam już ponad tydzień temu.

Odpowiedz
0 Lajków
justyna881
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
08-04-2020
Wiadomość 4 z 9 (8 090 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

Oby nie! Ja cały czas liczę na to, że wszystko się uda pomimo pandemii
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 5 z 9 (8 078 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

My informację o RODO otrzymaliśmy 17.03, a na ten moment status wniosku to:
Analizujemy Twoje dokumenty. Po zakończonej analizie Twój specjalista skontaktuje się z Tobą.
Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
klodia27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
21
1
30-03-2020
Wiadomość 6 z 9 (8 059 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie właśnie status wskoczył na: "Wygląda na to, że mamy juz wszystko. Podejmujemy decyzje", takze pewnie lada chwila zmieni sie i u Ciebie Szyhar
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 7 z 9 (8 038 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie dziś powinna być ostateczna. Więc siedzę i czekam
Odpowiedz
0 Lajków
szyhar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
13-03-2020
Wiadomość 8 z 9 (8 009 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

My też przez kilka dni mieliśmy dodatkowo w statusie notkę n.t. brakujących dokumentów. Po kilu dniach zniknęła Emotikon: Szczęśliwy Jeżeli wszystko dostarczyłeś, don't worry Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Jano188
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
29-03-2020
Wiadomość 9 z 9 (8 008 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy