24-03-2020 17:59
Witam,
czy w związku z kolejnymi zaleceniami naszego rządu bank wreszcie pozwoli klientom na zlecenie wypłaty kolejnych transz kredytów hipotecznych online?
Deweloper nie będzie czekał wiecznie, a biorąc pod uwagę to, że większość rzeczy da się aktualnie zrobić online, miło by było gdyby wreszcie ten proces również zostałby zmieniony z tradycyjnej wizyty w banku na nowoczesne potwierdzenie w Moim ING, w szczególności w takiej sytuacji. Biorąc pod uwagę zdrowie nie tylko Państwa pracowników, ale również klientów.
Pozdrawiam
25-03-2020 15:45
Dziękujemy za sugestię na ten temat. Zdrowie naszych klientów oraz pracowników jest dla nas ważne. Pracujemy obecnie nad usprawnieniem wielu procesów. Twoje zgłoszenie, przekazałam do odpowiedniego zespołu. Zachęcam Cię do śledzenia naszych aktualności na stronie. O wszystkich zmianach informujemy na bieżąco.
07-04-2020 10:40
Czy są może jakieś nowe informacje w temacie uruchamiania kolejnych transz kredytu, bez konieczności wizyty w oddziale ?
07-04-2020 20:33
Stale monitorujemy sytuację związaną z epidemią. Na ten moment nie podjęliśmy decyzji o tym, aby transzę kredytu uruchamiać bez wizyty w oddziale.
09-04-2020 23:17
Dzień dobry
Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.
Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.
Można włączyć widok tabeli.
Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?
28-12-2024Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o
... 28-12-2024Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT
... 28-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |