Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wypowiedzenie umowy kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

zakupiłem mieszkanie od dewelopera. Jestem po podpisaniu umowy deweloperskiej (sierpień 2021r.), ale przed podpisaniem umowy sprzedaży i odbiorze technicznym. Zakup sfinansowany z kredytu hipotecznego. Deweloper otrzymał już środki w całości (1 transza kredytu). 2 transza przeznaczona jest na wykonanie wykończenia mieszkania - te środki nie zostały uruchomione. Rozważam różne warianty, w tym rozwiązanie umowy z deweloperem ( za porozumieniem stron). Jak wygląda procedura wypowiedzenia umowy kredytu hipotecznego w przypadku rozwiązania umowy z deweloperem? Czy ponoszę z tego tytułu dodatkowe opłaty/kary umowne ze strony banku?

Odpowiedz
0 Lajków
Tom_P
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 454 wyświetleń)

Re: Wypowiedzenie umowy kredytu hipotecznego

Jeśli spłacisz kwotę uruchomionej części kredytu wraz z należnymi odsetkami, kredyt zamkniemy automatycznie. Spłatę wykonasz wygodnie przez Moje ING, w systemie zobaczysz dokładną kwotę do zapłaty na dany dzień. 

Nie potrzebujesz żadnych dodatkowych dokumentów.

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
466
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 389 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy