Odpowiedz

Wypłata drugiej transzy

Witam, czy do wypłaty drugiej transzy kredytu hipotecznego trzeba pierwszą transzę rozliczyć w 100 %, to znaczy czy wszystko według kosztorysu musi być wykonane. Trochę kosztorys mi się rozminął z rzecywistością i nie na wszystko starczyło pieniędzy. Czy bank bardzo rygorystycznie do tego podchodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
torafal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
13-06-2017
Wiadomość 1 z 7 (27 158 wyświetleń)

Re.: Wypłata drugiej transzy

[ Edytowane ]

@torafal Abyśmy wypłacili kolejną transzę, wymagamy rozliczenia poprzedniej. W tym celu prosimy o przesłanie zdjęć, które potwierdzą wykonanie prac. Ich postęp powinien być spójny z kosztorysem. Odpowiedni dział na podstawie aktualnych fotografii oceni zgodność z dokumentami.
Zdjęcia możesz wysłać na dwa sposoby:

  • przez formularz na stronie internetowej,
  • przez zakładkę Wiadomości po zalogowaniu do bankowości internetowej.

Wypłata kolejnej transzy wiąże się z osobistą wizytą w oddziale banku (wystarczy 1 kredytobiorca). Poprosimy o złożenie pisemnej dyspozycji jej uruchomienia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 7 (27 127 wyświetleń)

Re.: Wypłata drugiej transzy

Witam,

Podpinam się pod temat.

Zleciłem wypłatę pierwszej drugiej (ostatniej transzy), mając co prawda jeszcze ok 20% środków z pierwszej i dostałem decyzję odmowną z uwagi na zbyt mały postęp prac budowlanych.

Banku udzielił takiej odpowiedzi ustosunkowując się jedynie do stwierdzenia iż w dzienniku budowy jest mało wpisów....

W jaki sposób weryfikowane sa wpisy, liczy się ilość wpisów, czy to co faktycznie zostało napisane oraz było potwierdzone oczywiście zdjęciami.

Co w takim przypadku mam uczynić?

Co prawda jeszcze mam 20% środków, ale jest to wartość niewystarczająca aby pokryć ekipie wykonanie w 100% kolejnego etapu prac

 

Z góry dziekuję za odpowiedź

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
mkriso
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-10-2017
Wiadomość 3 z 7 (26 178 wyświetleń)

Re: Wypłata drugiej transzy

@mkriso Proszę skontaktuj się ze swoim doradcą hipotecznym. Przez społeczność nie jestem w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nie mamy tym kanałem kontaktu dostępu do danych naszych klientów. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 7 (26 139 wyświetleń)

Re: Wypłata drugiej transzy

Dzień dobry,

Podpinam się także pod temat.

W związku z agresywnym wzrostem cen materiałów i robocizny rozminął mi się troszkę kosztorys.

Czy do wypłacenia 2 transzy wymagane jest rozliczenie pierwszej transzy w 100 % nie ma żadnych widełek lub innego sposobu na pozyskanie środków?

Odpowiedz
0 Lajków
adam2brz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-03-2020
Wiadomość 5 z 7 (15 083 wyświetleń)

Re: Wypłata drugiej transzy

Przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. Żebyśmy mogli uruchomić drugą transzę, powinieneś rozliczyć się z pierwszej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (15 034 wyświetleń)

Re: Wypłata drugiej transzy

Dzień dobry,
Mój kosztorys też się trochę "rozjechał" w stosunku do tego co zostało zrobione, ale nie było żadnych problemów z uzyskaniem 2 transzy.
Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
LuPio92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
13-09-2019
Wiadomość 7 z 7 (14 633 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Millennium nie daje wyboru. Tylko MC.

12-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.

Nie wydaje mi się, żeby to było cel

...

12-10-2024
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

12-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy