13-09-2021 13:45
14-09-2021 14:21
Jeśli korzystasz już z maksymalnego okresu karencji, a jeszcze dodatkowo potrzebujesz go wydłużyć, konieczna jest Twoja wizyta u specjalisty, u którego składałeś dokumenty. Przyjmie od Ciebie aneks do umowy, a następnie skieruje go do analityka. Dopiero po tym otrzymasz decyzję w tej sprawie.
20-09-2021 09:01
21-09-2021 09:12
Jeśli wykorzystałeś już 36 miesięcy na budowę i potrzebujesz ten okres ponownie przedłużyć - to zawsze decyzję podejmujemy indywidualnie. Nie mamy gotowego szablonu, którym mogłabym Ci cokolwiek zasugerować
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |