24-11-2021 10:40
Dostałem wiadomość, że przy wycofaniu stawki WIBOR trzeba podjąć decyzję o sposobie wyliczania raty kredytu. Nigdzie nie znalazłem informacji do kiedy to trzeba zrobić ani czy decyzję można potem zmienić. Z wiadomości zrozumiałem tylko tyle, że wybór lepszej opcji jest strzałem.
24-11-2021 12:39
Ale Wibor jeszcze nie został wycofany i do tego jeszcze daleka droga.
24-11-2021 13:36
A możesz się pochwalić na jakiej podstawie uważasz że jeszcze daleka droga?
24-11-2021 13:46
Chociażby z tego powodu, że podpisując Umowę o kredyt dostałam pismo uprzedzające, że może być wycofany WIBOR, a sami pracownicy mówią, że nie wiadomo kiedy to nastapi ale musza uprzedzać klientów. Wystarczy poczytać branżowe artykuły, nie ma jeszcze decydujących informacji o wycofaniu wskaźnika Wibor, praktycznie żądnych, tylko gdybanie.
24-11-2021 13:55
OK. A możesz podesłać linki do tych czasopism. Z góry dziękuję
25-11-2021 09:37
Wpisz w Google "wycofanie wibor" i sam/a sobie znajdziesz.
25-11-2021 09:39
@maatik5 prawdopodobnie pytasz o pismo, które otrzymałeś z naszego banku. Aktualnie wysyłamy informacje do klientów, którzy podpisali umowy o kredyt przed 2018 rokiem. Takie działania komunikacyjne wymaga od nas KNF.
Nie posiadamy jednak wiedzy, kiedy takie zmiany wejdą w życie.
25-11-2021 11:55
I o taką informację mi chodziło. Nie chcę być złośliwy ale stwierdzenia "jeszcze daleka droga" jest wprowadzaniem w błąd. Nadmienię, że KNF podjął już działania, niemniej jednak termin jest nieznany, ale to nie znaczy, że w przeciągu kilku miesięcy zostaną wypracowane decyzje.
Np. proszę zerknąć na stronę tę KNF (https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/Wskazniki_referencyjne/stanowiska_i_komunikaty?articleId=74389&p_id...)
25-11-2021 13:00
1. Do kiedy należy podpisać powyższy aneks?
2. Co się stanie, gdy się tego aneksu nie podpisze?
Pozdrawiam
25-11-2021 17:41
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024