24-11-2021 10:40
Dostałem wiadomość, że przy wycofaniu stawki WIBOR trzeba podjąć decyzję o sposobie wyliczania raty kredytu. Nigdzie nie znalazłem informacji do kiedy to trzeba zrobić ani czy decyzję można potem zmienić. Z wiadomości zrozumiałem tylko tyle, że wybór lepszej opcji jest strzałem.
24-11-2021 12:39
Ale Wibor jeszcze nie został wycofany i do tego jeszcze daleka droga.
24-11-2021 13:36
A możesz się pochwalić na jakiej podstawie uważasz że jeszcze daleka droga?
24-11-2021 13:46
Chociażby z tego powodu, że podpisując Umowę o kredyt dostałam pismo uprzedzające, że może być wycofany WIBOR, a sami pracownicy mówią, że nie wiadomo kiedy to nastapi ale musza uprzedzać klientów. Wystarczy poczytać branżowe artykuły, nie ma jeszcze decydujących informacji o wycofaniu wskaźnika Wibor, praktycznie żądnych, tylko gdybanie.
24-11-2021 13:55
OK. A możesz podesłać linki do tych czasopism. Z góry dziękuję
25-11-2021 09:37
Wpisz w Google "wycofanie wibor" i sam/a sobie znajdziesz.
25-11-2021 09:39
@maatik5 prawdopodobnie pytasz o pismo, które otrzymałeś z naszego banku. Aktualnie wysyłamy informacje do klientów, którzy podpisali umowy o kredyt przed 2018 rokiem. Takie działania komunikacyjne wymaga od nas KNF.
Nie posiadamy jednak wiedzy, kiedy takie zmiany wejdą w życie.
25-11-2021 11:55
I o taką informację mi chodziło. Nie chcę być złośliwy ale stwierdzenia "jeszcze daleka droga" jest wprowadzaniem w błąd. Nadmienię, że KNF podjął już działania, niemniej jednak termin jest nieznany, ale to nie znaczy, że w przeciągu kilku miesięcy zostaną wypracowane decyzje.
Np. proszę zerknąć na stronę tę KNF (https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/Wskazniki_referencyjne/stanowiska_i_komunikaty?articleId=74389&p_id...)
25-11-2021 13:00
1. Do kiedy należy podpisać powyższy aneks?
2. Co się stanie, gdy się tego aneksu nie podpisze?
Pozdrawiam
25-11-2021 17:41
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024