29-07-2022 11:30
Witam,
czy została wstrzymana opcja nadpłaty kredytu w aplikacji ING?
po kliknięciu w opcje nadpłać - nic się nie dzieje - tak jakby przycisk nie działał. Czy to jest czasowy błąd działania systemu? czy opcja została zablokowana?
pozdrawiam
29-07-2022 12:26 | Edytowano: 29-07-2022 12:27
Również to wyłapałem. Przestała mi dzisiaj działać opcja "Nadpłać kredyt" i to jeszcze przed złożeniem wniosku o zawieszenie rat. Dodam że dotychczas nie było z tym problemu. Wiecie jak należy postępować w przypadku, gdy będę chciał nadpłacać kredyt w miesiącach zawieszonych? Jakaś inna procedura?
29-07-2022 12:42
Mam to samo..
29-07-2022 12:43
29-07-2022 13:41
Nie panikujcie, już działa.
29-07-2022 13:47
@SpoczkoMK:
W dokumentach po złożeniu wniosku doczytałem pkt.9.
w okresach zawieszenia spłaty Bank nie będzie pobierał należności z tytułu zaległych rat, ani informował o ich wysokości w ramach działań monitoringowych. Jeżeli w tym okresie będę chciał spłacić zaległości, skontaktuję się z Bankiem pod numerem 32 3570077.
Także jak rozumiem co będę chciał nadpłacić to będę teraz musiał dzwonić do banku. A to już jest utrudnianie klientowi.
Już bez przesady. To, że będzie trzeba zadzwonić do Banku to utrudnianie? To Bank się ma domyślać czy przyjechać do Ciebie? Robisz darmowe dla Ciebie wakacje (bank ponosi koszty pracowników/obsługi serwisu itp) a Ty mu przez najbliższe 4 miesiące nie płacisz nic. To jakiej relacji z drugiej strony oczekujesz? Zawieszasz kredyt zawieszasz wszystkie obowiązki i możliwości z nim związane. Chcesz spłacić/nadpłacić to nie zawieszaj albo przy najbliższej racie załatw wszystko co potrzebujesz. Jak nie jestem zwolennikiem Banków tak trzeba mieć też jakiś umiar. W mojej umowie kredytowej jest zapis, że (nie cytuje) po nadpłacie do pół roku można podpisać darmowo aneks no umowy kredytowej i skrócić okres kredytowania. Ja np planuje, że w grudniu jak będę płacił kolejną ratę to nadpłacę sobie tyle ile uważam zapiszę się na termin na wizytę w banku (zakładam, że będzie z tydzień czekania) W kolejnym roku w okolicy czerwca nadpłacę pierwszy raz w listopadzie drugi raz i pójdę po 2 aneks chyba że terminy będą krótsze na wizytę w siedzibie to wówczas w kwietniu aneks i październiku.Skrócenie okresu kredytowania zawsze jest korzystniejsze także wizyty/wizyta w oddziale Nas nie ominie.
29-07-2022 13:53
29-07-2022 14:12
Mnie tam cały czas działało pytanie tylko jak długo jeszcze i po co teraz nadpłacać? Ale jak EOT to nie będę rozwijał myśli.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024