Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram

Witam.
Mam pytanie odnośnie nowego harmonogramu, po skorzystaniu z wsparcia dla kredytobiorców. W umowie dotyczącej wsparcia, mam zapis iż od 8.08, bank dostaje pieniądze na część mojej raty. Ja 10tego dnia każdego miesiąca płace ratę. Teraz moje pytanie. Czy dostanę nowy harmonogram i bank będzie pobierał resztę pieniędzy z mojego konta? Czy sama mam przelać brakujące środki na ratę? W aplikacji nadal mam stary harmonogram…
Proszę o odpowiedz
Dziekuje
Odpowiedz
0 Lajków
Ewkaj942
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 731 wyświetleń)

Re: Wsparcie dla kredytobiorców - nowy harmonogram

W harmonogramie w Moim ING będzie widoczna pełna kwota raty. W dniu płatności pobierzemy dofinansowanie z BGK z konta technicznego, a jeśli rata jest wyższa niż maksymalna kwota dofinansowania (2000 zł/miesiąc), to resztę pobierzemy z konta podanego w umowie kredytu do pobierania rat.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 622 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet

...

16-07-2025
Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dzień dobry,

Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier

...

16-07-2025
Re: Czekanie na karte

Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

16-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy