12-11-2020 11:56
Co się dzieje w tym banku? Miałem etap 5 "Podejmujemy decyzję" a teraz dodali nowy komunikat "Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista." Mój specjalista twierdzi, że macie problem z ilością wniosków i w ten sposób przedłużacie sobie czas.
Moim zdaniem składanie wniosku u Was to strata czasu jeśli coś takiego jest praktykowane.
13-11-2020 12:32
@zacharczuk1 Wnioski rozpatrujemy tak szybko, jak tylko możemy. Decyzję ostateczną podejmujemy w ciągu 21 dni, od momentu, jak dostarczysz nam komplet dokumentów. Na każdym etapie wniosku, możemy o nie poprosić. Jeśli poprosiliśmy Cię o dodatkowe dokumenty, prosimy przekaż je specjaliście, z którym kompletujesz wniosek. Jak tylko je otrzymamy i sprawdzimy, przekażemy informację o decyzji kredytowej.
14-11-2020 00:16
Wkleję mojego posta tutaj bo tamten jest w złym dziale:
Ktoś wie co się dzieje z tymi wnioskami? Bazując na poście kolegi w innym poście 27.10 sprawdzano wnioski z 15.10 (12 dni procesu), a dziś sprawdzają z 22.10 (aż 22 dni). Wychodziłoby na to że w ciągu 17 dni "przeskoczyło" tylko 7 dni. Weekendów nie liczę, bo przecież w tej wcześniejszej kalkulacji też są one liczone. Długi weekend? Najfajniej by było jakby ktoś z ING się wypowiedział
14-11-2020 14:41
14-11-2020 21:12
Decyzję kredytową podejmujemy do 21 dni od dostarczenia kompletu dokumentów wraz z operatem szacunkowym. Faktycznie, w ten czas wchodzą poszczególne etapy analizy wniosku. W zależności od sytuacji trwają one od kilku do kilkunastu dni.
14-11-2020 23:18 | Edytowano: 14-11-2020 23:19
Hej,
@marta, to co napisałaś jest dla mnie jasne już po wcześniejszej lekturze forum, dlatego nie oczekuję 21 dni od momentu złożenia samego wniosku, bez operatu.
Bardziej pytałem o to dlaczego akurat teraz ten czas urósł tak mocno (szczególnie na krok 2), i czy można się spodziewać że będzie jeszcze bardziej rósł ? Chodzi mi generalnie o czas oczekiwania na decyzję wstępną.
Pozdrawiam
15-11-2020 09:17
15-11-2020 09:26
15-11-2020 09:30
15-11-2020 11:41
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024