12-11-2020 11:56
Co się dzieje w tym banku? Miałem etap 5 "Podejmujemy decyzję" a teraz dodali nowy komunikat "Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista." Mój specjalista twierdzi, że macie problem z ilością wniosków i w ten sposób przedłużacie sobie czas.
Moim zdaniem składanie wniosku u Was to strata czasu jeśli coś takiego jest praktykowane.
13-11-2020 12:32
@zacharczuk1 Wnioski rozpatrujemy tak szybko, jak tylko możemy. Decyzję ostateczną podejmujemy w ciągu 21 dni, od momentu, jak dostarczysz nam komplet dokumentów. Na każdym etapie wniosku, możemy o nie poprosić. Jeśli poprosiliśmy Cię o dodatkowe dokumenty, prosimy przekaż je specjaliście, z którym kompletujesz wniosek. Jak tylko je otrzymamy i sprawdzimy, przekażemy informację o decyzji kredytowej.
14-11-2020 00:16
Wkleję mojego posta tutaj bo tamten jest w złym dziale:
Ktoś wie co się dzieje z tymi wnioskami? Bazując na poście kolegi w innym poście 27.10 sprawdzano wnioski z 15.10 (12 dni procesu), a dziś sprawdzają z 22.10 (aż 22 dni). Wychodziłoby na to że w ciągu 17 dni "przeskoczyło" tylko 7 dni. Weekendów nie liczę, bo przecież w tej wcześniejszej kalkulacji też są one liczone. Długi weekend? Najfajniej by było jakby ktoś z ING się wypowiedział
14-11-2020 14:41
14-11-2020 21:12
Decyzję kredytową podejmujemy do 21 dni od dostarczenia kompletu dokumentów wraz z operatem szacunkowym. Faktycznie, w ten czas wchodzą poszczególne etapy analizy wniosku. W zależności od sytuacji trwają one od kilku do kilkunastu dni.
14-11-2020 23:18 | Edytowano: 14-11-2020 23:19
Hej,
@marta, to co napisałaś jest dla mnie jasne już po wcześniejszej lekturze forum, dlatego nie oczekuję 21 dni od momentu złożenia samego wniosku, bez operatu.
Bardziej pytałem o to dlaczego akurat teraz ten czas urósł tak mocno (szczególnie na krok 2), i czy można się spodziewać że będzie jeszcze bardziej rósł ? Chodzi mi generalnie o czas oczekiwania na decyzję wstępną.
Pozdrawiam
15-11-2020 09:17
15-11-2020 09:26
15-11-2020 09:30
15-11-2020 11:41
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024