06-08-2018 10:20
06-08-2018 11:01
06-08-2018 11:35
06-08-2018 11:40
06-08-2018 11:42
06-08-2018 12:06 | Edytowano: 06-08-2018 12:07
Renata1 Rzeczywiście czas obsługi wniosków kredytowych jest wydłużony.
Zdajemy sobie sprawę z faktu, że jest to bardzo niekomfortowa sytuacja i robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najszybciej podejmować decyzje kredytowe.
06-08-2018 15:03
06-08-2018 19:58
Nasi specjaliści obsługują wnioski w kolejności ich złożenia i nie mamy możliwości przyśpieszenia wydania decyzji.
07-08-2018 09:15 | Edytowano: 07-08-2018 09:16
07-08-2018 10:45 | Edytowano: 07-08-2018 10:45
Jest taka możliwość jednak nie możemy tego zagwarantować. Zależy nam na tym, aby wniosek rozpatrzyć jak najszybciej.
Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość.
27-04-2025Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen
... 26-04-2025