06-08-2018 10:20
06-08-2018 11:01
06-08-2018 11:35
06-08-2018 11:40
06-08-2018 11:42
06-08-2018 12:06 | Edytowano: 06-08-2018 12:07
Renata1 Rzeczywiście czas obsługi wniosków kredytowych jest wydłużony.
Zdajemy sobie sprawę z faktu, że jest to bardzo niekomfortowa sytuacja i robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najszybciej podejmować decyzje kredytowe.
06-08-2018 15:03
06-08-2018 19:58
Nasi specjaliści obsługują wnioski w kolejności ich złożenia i nie mamy możliwości przyśpieszenia wydania decyzji.
07-08-2018 09:15 | Edytowano: 07-08-2018 09:16
07-08-2018 10:45 | Edytowano: 07-08-2018 10:45
Jest taka możliwość jednak nie możemy tego zagwarantować. Zależy nam na tym, aby wniosek rozpatrzyć jak najszybciej.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |