18-04-2018 11:41
18-04-2018 12:09
@alexzem Informację, na jakim etapie jest wniosek i czy już dostaliśmy wycenę, otrzymasz od swojego specjalisty.
18-04-2018 12:24
18-04-2018 12:26
18-04-2018 13:01
18-04-2018 13:05 | Edytowano: 18-04-2018 13:05
18-04-2018 17:23
My niestety zrezygnowaliśmy. Miała być decyzja, nie ma dalej. W innym banku złozylismy tydzien temu dokumenty i dzis decyzja wstepna, co wiecej dzis przyjechal tez na nieruchomosc rzeczoznawca.
Powodzenia wszystkim.
18-04-2018 18:14
Właśnie tak to się kończy, my już w innym banku też mamy decyzję wstępną, wniosek składany 2 dni później niż w ING - jeżeli w rozsądnym czasie nie otrzymamy decyzji, to idziemy do innego banku - który był w stanie w 4 dni robocze przeanalizować wniosek, a jedyna róznica to mniejsza opłata za rzeczoznawcę i 3000 zł na uruchomienie kredytu - a czasem nie warto czekać, żeby zaoszczędzić, bo można więcej stracić -> nam deweloper dał 2 miesiące na załatwienie kredytu, jeżeli ING nie wyrobi się w 4 tygodnie licząc od 07.04.2018, to idziemy do innego banku.
PS: PeKaO daje najszybciej - ale jakoś nieszczególne mają warunki.
19-04-2018 12:19
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Rzeczywiście czas obsługi wniosków kredytowych jest wydłużony. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że jest to bardzo niekomfortowa sytuacja. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej podejmować decyzje kredytowe dla wniosków, które zostały złożone z kompletem dokumentów. Dla wniosków niekompletnych staramy się możliwie szybko przekazywać informacje, o konieczności uzupełnienia danych, niezbędnych do podjęcia decyzji kredytowej.
19-04-2018 13:14
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024