16-11-2020 20:59
@arster Mam nadzieję, że nie wydłużymy czasu oczekiwania na decyzje, w sprawie Twojego wniosku. Robimy wszystko, ab rozpatrywać wnioski, w jak najkrótszym terminie. Jednak w sytuacji gdy nasza oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, wniosków o kredyt wpływa więcej. To przekłada się na wydłużenie czasu ich obsługi i nie wszystkim Klientom możemy wydać decyzję tak szybko jak byśmy sobie tego życzyli.
20-11-2020 13:31
Zastanawiam sie o ile jeszcze mozecie wydluza dni przy "analiza wniosku", tak obserwuje ze poczatkowo bylo 8-10dni roboczych, nastepnie 12-15 a teraz 12-16dni roboczych !
C R A Z Y
21-11-2020 18:19
22-11-2020 21:47 | Edytowano: 22-11-2020 21:53
Tak, masz czekać ze wszystkimi biedakami w kolejce. Jak mnie wkur*** takie typy, przychodzi i jeszcze żądania ma, bo ma 80% wkładu. W dodatku straszy, że pójdzie do konkurencji xd Palnij się dekiel kolo, na każdego kozaka znajdzie się większy kozak. Czekaj w kolejce, jak inni, a jak nie chcesz czekać, to dozbierać 20% to nie problem xd.
22-11-2020 23:08
Możesz wykonać swój własny operat to może znacząco skrócić etap wyceny nieruchomości i po wstępnej decyzji Twój wniosek przejdzie szybko do decyzji ostatecznej.
Ja też mam duży wkład własny i pewną sytuację, ale niestety każdy czeka na swoją decyzję dokładnie tak samo niecierpiliwie.
22-11-2020 23:15
23-11-2020 12:23
Heh, pewna sytuacja to ta, kiedy nie ma potrzeby brać i spłacać kredytu, a 80% nie gwarantuje automatycznie spłaty pozostałych 20%.
24-11-2020 08:28
@Sylwester Rzeczywiście, czas oczekiwania na decyzję może się wydłużyć. Wnioski jednak rozpatrujemy do 21 dni kalendarzowych od złożenia kompletu dokumentów wraz z operatem szacunkowym. Do tego czasu powinieneś otrzymać decyzję kredytową. Zachęcam Cię jednak do kontaktowania się ze specjalistą u którego składałeś dokumenty - poinformuje Cię na jakim etapie jest wniosek.
24-11-2020 10:16
Idz ochlonac a swoje wlasne opinie wyrazaj na FB albo do wlasnych znajomych a nie na forum banku - z gory dzieki
24-11-2020 10:17
powyzsza odpowiedz byla do @johnmakaron
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024