20-10-2020 20:40
21-10-2020 20:43
taxido, decyzję kredytową podejmujemy w ciągu 21 dni, od momentu dostarczenia kompletu dokumentów. Jeśli chcesz sprawdzić szczegóły swojego wniosku, proszę skontaktuj się ze specjalistą, z którym kompletowałeś dokumenty
26-10-2020 14:28
Witam,
dokumenty do kredytu złożyłem za pośrednictwem doradcy 14.10. Operat został dosłany do banku 19.10 w trakcie statusu "Analiza dokumentów" (nadal trwa). Czy w takiej sytuacji kolejnym krokiem będzie decyzja ostateczna?
Pozdrawiam
27-10-2020 11:20
Po analizie sprawdzamy wycenę i podejmujemy ostateczną decyzję. Może zdarzyć się tak, że na tym etapie poprosimy Cię o dodatkowe dokumenty.
27-10-2020 12:31
Rozumiem, dziękuję za informację. Czyli rozumiem, że na etapie "analiza dokumentów" wycena nie jest jeszcze brana pod uwagę, nawet jeśli jest już dosłana? Czy jest możliwość sprawdzenia kiedy zmienił się status z "witamy" na "analiza dokumentów"?
28-10-2020 12:42
Podczas analizy dokumentów bierzemy pod uwagę wszystkie już dostarczone dokumenty. Dokładne daty zmiany statusów wniosku możemy dla Ciebie sprawdzić W tym celu zapraszam do kontaktu ze specjalistą, u którego składałeś dokumenty.
28-10-2020 13:11
28-10-2020 22:06
W przypadku złożenia wniosku bez operatu (niepełnego) żaden termin nie zobowiązuje banku, bank ma teoretycznie 21 dni od dostarczenia "ostatniego" dokumentu.
03-11-2020 17:21 | Edytowano: 03-11-2020 17:23
Co w przypadku, kiedy wydano decyzję wstępną 30.10, poproszono o dodatkowy wyciąg bankowy (wgrany w niedzielę), a wycena została złożona 19.10? Kolejny etap procesu to podjęcie decyzji? Ile mniej więcej może to trwać? Aktualny etap to "Zakończyliśmy wstępną analizę. Twój specjalista skontaktuje się z Tobą i przekaże Ci jej wynik."
05-11-2020 17:29
Decyzję w takiej sytuacji przekażemy w ciągu 21 dni, od złożenia kompletu dokumentów. Po szczegóły zapraszam Cię do specjalisty z którym je kompletowałeś. Specjalista sprawdzi, na jakim obecnie etapie jest Twój wniosek.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024