25-10-2018 17:55 | Edytowano: 25-10-2018 17:57
@mariop4 Proces opisałam w poście z 18 października.
Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się w tej sprawie z osobą, u której składałeś wniosek
25-10-2018 19:13
no wlasnie sie kontaktowalem i ..... wie tyle co ja..
czy jak podam nr wniosku mozesz coś sprawdzić wiecej u Was w systemie?
czy tylko tyle co ja na Waszej stronie?
25-10-2018 19:55
U mnie w zeszły czwartek pojawił się status mamy już wszytko podejmujemy decyzję ostateczną, wczoraj (środa) dostałem decyzję pozytywną. Myślę że to zajmuje ok 4 dni robocze.
25-10-2018 21:26
27-10-2018 12:27
mariop4 Gdy skontaktujesz się z naszą infolinią obsługi kredytów hipotecznych i podasz numer wniosku, to sprawdzimy jego status. Te same informacje ma osoba, która przyjmowała Twój wniosek.
27-10-2018 21:09
dzięki jest pozytyw i w pon podpisuję umowę
31-10-2018 14:38
22.10 podjęta decyzja wtępna , automatycznie został wysłany operat i do tej pory czekamy na decyzję. Do dnia dzisiejszego mamy umowę przedwstępną na zakup lokalu . Mój brat brał w PKO BP i miał wszystko w 2 tyg. My złożyliśmy w ING i się męczymy od 26.09.2018 .....dodam, że operat, żeby przyśpieszyć mieliśmy już zrobiony na początku .
31-10-2018 15:07
Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie wnioski kredytowe rozpatrzyć w jak najkrótszym możliwym terminie czyli 21 dni od otrzymania kompletnej dokumentacji lub w terminie krótszym jeśli Klient wybrał taką opcję.
Sytuacje, w których rozpatrywanie wniosku się przedłuża często związane są z faktem że załączona dokumentacja jest niekompletna i nie pozwala nam ocenić zdolności kredytowej lub nieruchomości, która będzie zabezpieczeniem kredytu. W tym przypadku najlepiej skontaktować się ze Specjalistą lub Przedstawicielem bankowym z którym wniosek jest kompletowany. Na pewno doprecyzuje szczegóły.
31-10-2018 15:45
04-11-2018 11:55
Witam, pytanko mam , złożylem w piątek wniosek o kredyt , tylko teraz zastanawiam się czy nie rozłożyć tego na dłuższy okres czasu niż podałem we wniosku , czy jeśli chciałbym dać na więcej miesięcy niż podałem we wniosku niesie to jakieś konsekwencje ?
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024