10-08-2018 11:50
10-08-2018 13:19
@AgnieszkaD Bez umowy deweloperskiej nie będzie możliwości dalszego procesowania wniosku kredytowego. Jako bank musimy sprawdzić jej zapisy oraz to czy deweloper stosuje środki ochronne zgodne z ustawa deweloperska - jak rachunek powierniczy dla inwestycji.
Wstępna analiza finansowa zawiera ogólne informacje na temat wysokości raty, kwoty kredytu, marży i prowizji. Natomiast szczegóły dotyczące wybranej oferty banku są w formularzu informacyjnym, który powinniście otrzymać w momencie złożenia wniosku od doradcy. Dodam, że koszt wyceny mieszkania to 420 zł.
10-08-2018 14:52
10-08-2018 17:22
10-08-2018 18:30 | Edytowano: 10-08-2018 18:30
@AgnieszkaD Umowa deweloperska jest wymagana, abyśmy mogli wydać decyzję kredytową ostateczną. Musimy do tego sprawdzić jej zapisy.
@sindruella Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce natomiast ciężko mi się do niej odnieść. Dochody Twojego narzeczonego powinien zweryfikować specjalista w naszym oddziale. Jeśli umowa narzeczonego nie spełnia naszych warunków to z tego powodu mogliśmy nie wziąć jej do zdolności kredytowej.
14-08-2018 13:53
14-08-2018 18:37
Tanith Ostateczną decyzję kredytową mamy obowiązek podjąć do 21 dni. Ten czas liczymy od momentu złożenia kompletu dokumentów.
14-08-2018 18:53
14-08-2018 19:11
Tanith Jest to 21 dni kalendarzowych od daty zarejestrowania przez nas kompletnych dokumentów wraz z operatem szacunkowym. Mamy obowiązek zgodnie z ustawą wydać decyzję ostateczną w w wskazanym terminie.
17-08-2018 09:16
Witam, ja złozyłam wniosek 16.07.2018 i dokładnie po trzech tygodniach 06.08.2018 miałam decyzję ostateczną ( bez operatu rzeczoznawcy jeszcze ).... nie było w ogóle decyzji wstępnej. Było trochę nerwów, bo specjalista powiedział mi, że po ok 10 dni roboczych będzie decyzja wstępna, więc straszna nerwówka. Na szczeście już wszytsko załatwione....trwało niecały miesiąc wszystko. Pozdrawiam!
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024