20-03-2018 12:35
Bezpośrednio w banku
20-03-2018 12:39
20-03-2018 12:40
Bezpośrednio w banku
20-03-2018 13:18 | Edytowano: 20-03-2018 13:34
@Spinka W sytuacji gdy nasza oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, wniosków o kredyt wpływa więcej co niestety przekłada się na wydłużenie czasu ich obsługi i nie wszystkim Klientom możemy wydać decyzję tak szybko jak byśmy sobie tego życzyli.
Na podstawie przesłanej wiadomości nie jestem w stanie doprecyzować szczegółów, skontaktuj się proszę ze Specjalista lub Przedstawicielem bankowym, u którego wniosek jest kompletowany.
20-03-2018 13:28
Decyzję kredytową przekazujemy najpóźniej, w dwudziestym pierwszym dniu – kalendarzowym.
20-03-2018 16:50
21 kalendarzowych...od "specjalisty" z oddziału dowiedziałem się, że 21 roboczych (mam to w wiadomości email), w innym wątku jedna osoba z ing napisała, że robocze, w kolejnym wątku kto inny, że kalendarzowe. Co człowiek to opinia.
20-03-2018 17:44
20-03-2018 18:07
Fliper Sprawdziliśmy to. Czas oczekiwania wynosi 21 dni kalendarzowych od momentu skompletowania pełnego wniosku (wraz z operatem szacunkowym).
20-03-2018 18:33
20-03-2018 18:43
surveyor Tak, decyzję powinnieś otrzymać w tym terminie.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S