20-03-2018 12:35
Bezpośrednio w banku
20-03-2018 12:39
20-03-2018 12:40
Bezpośrednio w banku
20-03-2018 13:18 | Edytowano: 20-03-2018 13:34
@Spinka W sytuacji gdy nasza oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, wniosków o kredyt wpływa więcej co niestety przekłada się na wydłużenie czasu ich obsługi i nie wszystkim Klientom możemy wydać decyzję tak szybko jak byśmy sobie tego życzyli.
Na podstawie przesłanej wiadomości nie jestem w stanie doprecyzować szczegółów, skontaktuj się proszę ze Specjalista lub Przedstawicielem bankowym, u którego wniosek jest kompletowany.
20-03-2018 13:28
Decyzję kredytową przekazujemy najpóźniej, w dwudziestym pierwszym dniu – kalendarzowym.
20-03-2018 16:50
21 kalendarzowych...od "specjalisty" z oddziału dowiedziałem się, że 21 roboczych (mam to w wiadomości email), w innym wątku jedna osoba z ing napisała, że robocze, w kolejnym wątku kto inny, że kalendarzowe. Co człowiek to opinia.
20-03-2018 17:44
20-03-2018 18:07
Fliper Sprawdziliśmy to. Czas oczekiwania wynosi 21 dni kalendarzowych od momentu skompletowania pełnego wniosku (wraz z operatem szacunkowym).
20-03-2018 18:33
20-03-2018 18:43
surveyor Tak, decyzję powinnieś otrzymać w tym terminie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |