06-08-2022 08:17
06-08-2022 11:01
06-08-2022 21:18
07-08-2022 07:47
08-08-2022 07:55
08-08-2022 10:18
08-08-2022 13:23
Pracujemy nad udostępnieniem kolejnego wniosku. Zapraszamy jutro do Mojego ING.
09-08-2022 08:06
09-08-2022 16:54 | Edytowano: 09-08-2022 16:54
Opcja już działa. Niemniej, zadbajcie proszę o to żeby w następnych miesiącach można było składać wnioski na następny miesiąc następnego dnia po terminie płatności raty za miesiąc poprzedni.
16-08-2022 09:50
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024