06-08-2022 08:17
06-08-2022 11:01
06-08-2022 21:18
07-08-2022 07:47
08-08-2022 07:55
08-08-2022 10:18
08-08-2022 13:23
Pracujemy nad udostępnieniem kolejnego wniosku. Zapraszamy jutro do Mojego ING.
09-08-2022 08:06
09-08-2022 16:54 | Edytowano: 09-08-2022 16:54
Opcja już działa. Niemniej, zadbajcie proszę o to żeby w następnych miesiącach można było składać wnioski na następny miesiąc następnego dnia po terminie płatności raty za miesiąc poprzedni.
16-08-2022 09:50
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |