06-08-2022 08:17
06-08-2022 11:01
06-08-2022 21:18
07-08-2022 07:47
08-08-2022 07:55
08-08-2022 10:18
08-08-2022 13:23
Pracujemy nad udostępnieniem kolejnego wniosku. Zapraszamy jutro do Mojego ING.
09-08-2022 08:06
09-08-2022 16:54 | Edytowano: 09-08-2022 16:54
Opcja już działa. Niemniej, zadbajcie proszę o to żeby w następnych miesiącach można było składać wnioski na następny miesiąc następnego dnia po terminie płatności raty za miesiąc poprzedni.
16-08-2022 09:50
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024