Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wakacje kredytowe - brak potwierdzenia.

Złożyłam wniosek o zawieszenie rat, jednak przy wpisaniu kodu w ostatnim kroku wyskoczył mi błąd, więc nie widziałam info, czy wniosek finalnie został złożony, a także nie mam potwierdzenia w Moich dokumentach, że ten wniosek został prawidłowo przyjęty (raty chciałam zawiesić od razu na 8 miesięcy, a widoczne jest tylko zawieszenie na sierpień). Wniosku ponownie złożyć nie mogę, bo system twierdzi że już złożyłam, więc niby fajnie, ale pojawiają się głosy, że jak ktoś złożył jednorazowo wniosek na sierpniowe wakacje, to przepadają mu te w 2023. Czy przez błąd systemu może przepaść mi reszta miesięcy? Jak mogłabym otrzymać potwierdzenie wraz z wykazem wybranych miesięcy inaczej niż poprzez wchodzenie w moje dokumenty, w których go nie mam? Czy ktoś miał podobną sytuację?
Odpowiedz
0 Lajków
Matheleine
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-07-2022
Wiadomość 1 z 5 (5 616 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - brak potwierdzenia.

Jedynym sposobem weryfikacji zlozonego wniosku w aplikacji jest dokument potwierdzenia, ktory powinien byl sie wygenerowac w trakcie. Harmonogram platnosci przestal byc harmonogramem platnosci, bo pokazuje bzdury.

ING zastosowalo w aplikacji konwencje taka, ze jesli przy skladaniu wniosku zdecydowalas sie na opcje zawieszenia jednej, najblizszej raty, to bedzie mozliwosc wielokrotnego wnioskowania w przyszlosci odnosnie kolejnych zawieszen. Jesli zas wybralas opcje zawieszenia wielu okresow w jednym wniosku, to na ten moment ING przyjmuje sobie, ze wyczerpalas w ten sposob swoje mozliwosci wyboru, i w niewskazanych okresach mozliwosci zawieszania przepadly. Moim zdaniem ING bedzie musialo sie z tego utrudniania wycofac.

Wnioskowanie pozaaplikacyjne rzecz jasna tych ograniczen nie ma.
Odpowiedz
0 Lajków
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 2 z 5 (5 602 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe - brak potwierdzenia.

[ Edytowane ]

Zawnioskować można na dwa sposoby: jeden wniosek na kilka rat lub pojedynczo po każdej płatności kolejnych rat. Nie da się zawnioskować, na przykład, na 5 rat, a potem na kolejne miesiące. Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona. Nie jest to błąd. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z wnioskiem. Jeżeli nie otrzymałaś potwierdzenia wniosku, skontaktuj się z czatem w Moim ING (dostępny po zalogowaniu). Sprawdzimy to.

 

Doprecyzuję informację, którą podałam wyżej:
Wybór sposobu zawieszenia: wniosek wielokrotny blokuje możliwość złożenia kolejnych wniosków – wielokrotnych lub pojedynczych. Wniosek pojedynczy nie blokuje wniosku wielokrotnego. Złożenie wniosku wielokrotnego blokuje możliwość złożenia kolejnego wniosku. Czyli jest np. możliwa konfiguracja: pierwszy wniosek pojedynczy na ratę sierpniową, drugi wniosek pojedynczy na ratę wrześniową, trzeci wniosek wielokrotny na 6 kolejnych wybranych przez klienta rat.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 3 z 5 (5 562 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe - brak potwierdzenia.

Niestety ludzie na infolinii również nie widzą tych dokumentów. Widzą tyle, co ja, czyli najbliższą zawieszoną ratę. Radzi Pani czekać 21 dni aż dokumenty się pojawią czy odstąpić od umowy i liczyć na to, że będzie można złożyć ponownie? To trochę ryzykowne. Zatem wolałabym sprawdzić czy ten dokument jest w systemie poprawny (na 8 miesięcy a nie na sierpień). Jak tego dokonać?
Odpowiedz
0 Lajków
Matheleine
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
30-07-2022
Wiadomość 4 z 5 (5 314 wyświetleń)

Re: Wakacje kredytowe - brak potwierdzenia.

Nie mam możliwości odniesienia się do Twojej rozmowy Emotikon: Smutny Skontaktuj się, proszę, z czatem w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy Twoją sytuację. Chciałem też sprostować komentarz, który jest powyżej: jeśli chodzi o wnioskowanie, opisujemy sposoby dostępne na teraz. Oczywiście w przyszłości będzie możliwość składania kolejnych wniosków.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
149
22
02-09-2021
Wiadomość 5 z 5 (4 841 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy