30-07-2022 10:53
30-07-2022 11:04
30-07-2022 12:34 | Edytowano: 01-08-2022 15:10
Zawnioskować można na dwa sposoby: jeden wniosek na kilka rat lub pojedynczo po każdej płatności kolejnych rat. Nie da się zawnioskować, na przykład, na 5 rat, a potem na kolejne miesiące. Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona. Nie jest to błąd. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z wnioskiem. Jeżeli nie otrzymałaś potwierdzenia wniosku, skontaktuj się z czatem w Moim ING (dostępny po zalogowaniu). Sprawdzimy to.
Doprecyzuję informację, którą podałam wyżej:
Wybór sposobu zawieszenia: wniosek wielokrotny blokuje możliwość złożenia kolejnych wniosków – wielokrotnych lub pojedynczych. Wniosek pojedynczy nie blokuje wniosku wielokrotnego. Złożenie wniosku wielokrotnego blokuje możliwość złożenia kolejnego wniosku. Czyli jest np. możliwa konfiguracja: pierwszy wniosek pojedynczy na ratę sierpniową, drugi wniosek pojedynczy na ratę wrześniową, trzeci wniosek wielokrotny na 6 kolejnych wybranych przez klienta rat.
01-08-2022 12:06
02-08-2022 11:18
Nie mam możliwości odniesienia się do Twojej rozmowy Skontaktuj się, proszę, z czatem w Moim ING. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Sprawdzimy Twoją sytuację. Chciałem też sprostować komentarz, który jest powyżej: jeśli chodzi o wnioskowanie, opisujemy sposoby dostępne na teraz. Oczywiście w przyszłości będzie możliwość składania kolejnych wniosków.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024