Odpowiedz

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

[ Edytowane ]

Dla czego nie pojawia się żadne wyliczenie dla kredytu i symulacja, a jedynie pisze, złóż wniosek?

Co się dzieje, kiedy ktoś ma karencje?

 

Gdzie można zobaczyć symulacje? Kliknięcie złóż wniosek kończy procedurę wniosku?

Tsukuyomi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
27-03-2020
Wiadomość 81 z 133 (5 503 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

Cześć,

Chciałem się upewnić i potrzebuje kogoś z was do pomocy Emotikon: Szczęśliwy zostało mi 346raty po 772 zł. jeśli zawiesze calosc na 6 miesięcy to od razu po 6 miesiącach jak wroce będę placil 772 zl plus 500 zł odsetek ? czy to się rozlozy na 346 rat czy na koniec kredytu będę musial to zaplacic ?

Odpowiedz
0 Lajków
bstawiszynski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-04-2020
Wiadomość 82 z 133 (5 443 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

Zerknij sobie na mojego posta 3 odpowiedzi wyżej Emotikon: Szczęśliwy. Tam staram się odpowiedzieć przejrzyście na to pytanie.

Generalnie po wakacjach kredytowych będziesz miał nie wyższą ratę niż ta, którą miałeś jako ostatnią przed zawieszeniem.

I płacisz bieżące odsetki + naliczone Ci odsetki za okres zawieszenia, ale tylko do wysokości tej raty sprzed zawieszenia. Do czasu jak tego nie uregulujesz, nie spłacasz kapitału.

Odpowiedz
0 Lajków
Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
163
42
06-09-2019
Wiadomość 83 z 133 (5 423 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

Tsukuyomi - we wniosku wyraźnie napisane jest, że jego złożenie rozpoczyna tylko procedurę. W kolejnym kroku kontaktuje się z Tobą pracownik Banku i przedstawia Ci jak będzie wyglądał Twój kredyt po skorzystaniu z opcji i w trakcie tej rozmowy podajesz ostateczną decyzję. 

Odpowiedz
0 Lajków
Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
163
42
06-09-2019
Wiadomość 84 z 133 (5 420 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

Witajcie 

Żeby ukrócić niewiadome to informuję Państwa że wczoraj złożyłem wniosek o " wakacje kredytowe " i w dniu dzisiejszym skontaktował się dzisiaj pracownik banku, który wyjaśnił mi raz jeszcze całą sytuacje jaka wiąże się z wakacjami kredytowymi. Również w czasie rozmowy potrzymałem chęć wakacji kredytowych dla kredytu hipotecznego. 

Odpowiedz
0 Lajków
kwiat201
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
08-04-2020
Wiadomość 85 z 133 (5 357 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

[ Edytowane ]

@Galanel88Co do twoich wyliczeń jak to nadpłacam i nie oddaje całych 9 tyś to prawda. To nie zmienia faktu, że ciągle płacimy znaczny koszt dodatkowy, taki sam jak się płaci w okresie karencji gdy uruchomi się tylko część kredytu gdy nie ma się możliwości spłaty kapitału, coś jak extra zarobek na pandemii. I jest to najmniej korzystne rozwiązanie dla klienta w perspektywie całego kredytu.

 

@s0828 akurat Galanel ma racje w pierwszym punktach jest o tym napsiane, że jest drugi etap. 

 

Robienie drugiego etapu przez telefon jest nieintuicyjne jeśli w pierwszym nie informują o takich rzeczach jak wysokość. Jak trudne jest zrobienie tabelki automatycznej i przedstawienie tego? Powie mi doradza ING, zapłaci Pan nam ekstra 9 tys zł i bierze Pan czy nie? xD

 

Powodzenia wszystkim w czasie kryzysu.

Odpowiedz
0 Lajków
Tsukuyomi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
27-03-2020
Wiadomość 86 z 133 (5 346 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

przepraszam @Galanel88, dzięki Tsukuyomi. Rzeczywiście piszą, w jednym z wcześniejszych podpunktów, że będą się kontaktować telefonicznie i od tej rozmowy zależy czy wniosek zostanie złożony.

Tylko dlaczego nie mogę zobaczyć czarno na białym, ile będzie mnie kosztowało odłożenie spłat jak składam wniosek, tylko mam czekać na telefon z banku. Czy my mamy jeszcze XX wiek, czy może jednak jest już XXI?

Odpowiedz
0 Lajków
s0828
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
25-03-2020
Wiadomość 87 z 133 (5 328 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

To ja może zapytam tych, którzy odbyli rozmowę telefoniczną (W tym także do przedstawicieli ING):

- czy podczas rozmowy przedstawiono Wam dokładnie o ile wzrosną koszty kredytu? (dokładna kwota)

- czy musieliście akceptować jakieś dodatkowe zobowiązania, oświadczenia, zgody itd.? (inne niż te, które są umieszczone przy wniosku, który akceptuje się na stronie internetowej)

- czy wyrażenie zgody przez Was podczas rozmowy telefonicznej na skorzystanie z zawieszenia spłaty oznacza, że wniosek jest z automatu zaakceptowany i otrzymujecie nowy harmonogram spłaty czy też wniosek dopiero będzie rozpatrywany i dostaniecie decyzję za X dni?

- czy na Wasz adres e-mail otrzymaliście nowy harmonogram spłaty?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Zastanawiam się na skorzystaniem z tej oferty, ale cały proces i jego koszta mocno zniechęcają.

Szczególnie, że obiecywano, że podczas składania wniosku będą widoczne koszty dla naszego kredytu. A tak to tylko telefonicznie o nich słyszę, nie widzę harmonogramu, a mam podjąć dość ważną decyzję.

Odpowiedz
0 Lajków
matej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
21-07-2016
Wiadomość 88 z 133 (5 318 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

Przepraszam ale o czym piszecie przecież w czasie składania wniosku jest  harmonogram - symulacja spłaty kredytu ? Wystarczy dokładnie przeczytać i wszystko będzie jasne. Natomiast czy zdecydujesz się na warunki banku zależy tylko od własnej sytuacji finansowej.  
Odpowiedz
0 Lajków
kwiat201
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
7
0
08-04-2020
Wiadomość 89 z 133 (5 317 wyświetleń)

Re.: Wakacje kredytowe - #Covid19

Ale gdzie widzisz @kwiat201 harmonogram? On pojawia się po kliknięciu przycisku "SKŁADAM DYSPOZYCJĘ"?

Na pewno przed złożeniem wniosku nic takiego nie ma.

Odpowiedz
0 Lajków
matej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
21-07-2016
Wiadomość 90 z 133 (5 309 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy