07-04-2020 22:45 | Edytowano: 07-04-2020 22:47
Dla czego nie pojawia się żadne wyliczenie dla kredytu i symulacja, a jedynie pisze, złóż wniosek?
Co się dzieje, kiedy ktoś ma karencje?
Gdzie można zobaczyć symulacje? Kliknięcie złóż wniosek kończy procedurę wniosku?
08-04-2020 08:46
Cześć,
Chciałem się upewnić i potrzebuje kogoś z was do pomocy zostało mi 346raty po 772 zł. jeśli zawiesze calosc na 6 miesięcy to od razu po 6 miesiącach jak wroce będę placil 772 zl plus 500 zł odsetek ? czy to się rozlozy na 346 rat czy na koniec kredytu będę musial to zaplacic ?
08-04-2020 09:24
Zerknij sobie na mojego posta 3 odpowiedzi wyżej . Tam staram się odpowiedzieć przejrzyście na to pytanie.
Generalnie po wakacjach kredytowych będziesz miał nie wyższą ratę niż ta, którą miałeś jako ostatnią przed zawieszeniem.
I płacisz bieżące odsetki + naliczone Ci odsetki za okres zawieszenia, ale tylko do wysokości tej raty sprzed zawieszenia. Do czasu jak tego nie uregulujesz, nie spłacasz kapitału.
08-04-2020 09:28
Tsukuyomi - we wniosku wyraźnie napisane jest, że jego złożenie rozpoczyna tylko procedurę. W kolejnym kroku kontaktuje się z Tobą pracownik Banku i przedstawia Ci jak będzie wyglądał Twój kredyt po skorzystaniu z opcji i w trakcie tej rozmowy podajesz ostateczną decyzję.
08-04-2020 11:33
Witajcie
Żeby ukrócić niewiadome to informuję Państwa że wczoraj złożyłem wniosek o " wakacje kredytowe " i w dniu dzisiejszym skontaktował się dzisiaj pracownik banku, który wyjaśnił mi raz jeszcze całą sytuacje jaka wiąże się z wakacjami kredytowymi. Również w czasie rozmowy potrzymałem chęć wakacji kredytowych dla kredytu hipotecznego.
08-04-2020 11:39 | Edytowano: 08-04-2020 11:44
@Galanel88Co do twoich wyliczeń jak to nadpłacam i nie oddaje całych 9 tyś to prawda. To nie zmienia faktu, że ciągle płacimy znaczny koszt dodatkowy, taki sam jak się płaci w okresie karencji gdy uruchomi się tylko część kredytu gdy nie ma się możliwości spłaty kapitału, coś jak extra zarobek na pandemii. I jest to najmniej korzystne rozwiązanie dla klienta w perspektywie całego kredytu.
@s0828 akurat Galanel ma racje w pierwszym punktach jest o tym napsiane, że jest drugi etap.
Robienie drugiego etapu przez telefon jest nieintuicyjne jeśli w pierwszym nie informują o takich rzeczach jak wysokość. Jak trudne jest zrobienie tabelki automatycznej i przedstawienie tego? Powie mi doradza ING, zapłaci Pan nam ekstra 9 tys zł i bierze Pan czy nie? xD
Powodzenia wszystkim w czasie kryzysu.
08-04-2020 12:06
przepraszam @Galanel88, dzięki Tsukuyomi. Rzeczywiście piszą, w jednym z wcześniejszych podpunktów, że będą się kontaktować telefonicznie i od tej rozmowy zależy czy wniosek zostanie złożony.
Tylko dlaczego nie mogę zobaczyć czarno na białym, ile będzie mnie kosztowało odłożenie spłat jak składam wniosek, tylko mam czekać na telefon z banku. Czy my mamy jeszcze XX wiek, czy może jednak jest już XXI?
08-04-2020 12:38
To ja może zapytam tych, którzy odbyli rozmowę telefoniczną (W tym także do przedstawicieli ING):
- czy podczas rozmowy przedstawiono Wam dokładnie o ile wzrosną koszty kredytu? (dokładna kwota)
- czy musieliście akceptować jakieś dodatkowe zobowiązania, oświadczenia, zgody itd.? (inne niż te, które są umieszczone przy wniosku, który akceptuje się na stronie internetowej)
- czy wyrażenie zgody przez Was podczas rozmowy telefonicznej na skorzystanie z zawieszenia spłaty oznacza, że wniosek jest z automatu zaakceptowany i otrzymujecie nowy harmonogram spłaty czy też wniosek dopiero będzie rozpatrywany i dostaniecie decyzję za X dni?
- czy na Wasz adres e-mail otrzymaliście nowy harmonogram spłaty?
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Zastanawiam się na skorzystaniem z tej oferty, ale cały proces i jego koszta mocno zniechęcają.
Szczególnie, że obiecywano, że podczas składania wniosku będą widoczne koszty dla naszego kredytu. A tak to tylko telefonicznie o nich słyszę, nie widzę harmonogramu, a mam podjąć dość ważną decyzję.
08-04-2020 12:40
08-04-2020 12:49
Ale gdzie widzisz @kwiat201 harmonogram? On pojawia się po kliknięciu przycisku "SKŁADAM DYSPOZYCJĘ"?
Na pewno przed złożeniem wniosku nic takiego nie ma.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024