22-03-2020 13:45
24-03-2020 21:38
To są te wnioski czy nie i jeżeli tak to gdzie
25-03-2020 08:19
25-03-2020 08:34
wujo600 Pracujemy nad udostępnieniem wniosku.
Gdy będzie już dostępny, to damy o tym znać na naszej stronie internetowej.
Zachęcam do śledzenia informacji tutaj.
25-03-2020 09:56
"Wniosek będzie można złożyć zdalnie na początku przyszłego tygodnia: w bankowości internetowej i mobilnej Moje ING. Klienci, którzy nie mają Mojego ING – będą mogli to zrobić przez stronę www.ing.pl. Za rozpatrzenie wniosku o zawieszenie spłaty rat nie będziemy pobierać opłat."
Początek tego tygodnia już dawno minął, obecnie mamy środek i zbliżamy się nieuchronnie do końca.
Mam ratę płatną za parę dni, więc bardzo mi zależy na szybkim udostępnieniu tej funkcjonalności.
Dodatkowo nieodpowiedziane pozostają pytania kolegi wyżej:
- Czy oddelegowanie kredytów na wakacje, będzie miało późniejszy wpływ na współpracę z bankiem?.
- Czy rating takiego klienta nie pogorszy się?
- Czy nie będzie to miało wpływu na kolejno złożone wnioski kredytowe?
- Jak będzie raportowany w bik taki klient?
25-03-2020 17:02
Początek tego tygodnia już dawno minął, obecnie mamy środek i zbliżamy się nieuchronnie do końca.
Mam ratę płatną za parę dni, więc bardzo mi zależy na szybkim udostępnieniu tej funkcjonalności.
Chyba na to czekają
25-03-2020 17:13
25-03-2020 18:33
Ja wszystkim radzę trochę spokoju ... czy odroczą x rat od najbliższej raty czy od kolejnej .. to jest i tak x odroczonych rat!
Jeżeli kilka dni po ogłoszeniu rekomendacji ZBP już wiesz, że jest to dla Ciebie takie ważne, żeby odroczono Ci ratę, to niestety oznacza, że nie zachowałeś podstaw bezpieczeństwa finansowego.
Weźmy pod uwagę, że gros rozwiązań prawnych, które mają podeprzeć system finansowy, nie są jeszcze de facto zatwierdzone. Banki działają proaktywnie, ale to nie zmienia faktu, że są dokumenty/regulaminy, które pewne sytuacje regulują i rozwiązania muszą być przemyślane i uwzględniać różne, najbardziej pokręcone scenariusze. Bo nikt z Was potem nie chce usłyszeć "Pani przypadek nie jest uwzględniony". A przy produktach hipotecznych mówimy o dokładnej analizie kilku-kilkunastu lat różnych umów.
Pewnie Bank mógłby wdrożyć zmianę już, ale nie byłoby na przykład regulacji i ścieżek procesowych wycofania takiej deklaracji .. I co? Masa klientów w kanałach online dokonuje przypadkowych interakcji i potem jest odkręcanie.
Mógłby wstrzymać już, teraz wszystkim, ale nie wszyscy chcą wstrzymać spłatę, bo nie mają ku temu potrzeby. Łatwo jest generalizować.
25-03-2020 18:52 | Edytowano: 25-03-2020 19:02
To co kolega wyżej napisał, to niestety prawda.
Bank nie może "oddać" produktu czy usługi, bez odpowiedniej dokumentacji. Ponadto to, kolejny raz Polacy pokazują że nie mają środków oszczędnościowych na to, aby obronić się w takiej sytuacji, to bardzo smutne.
Ponad to, sporadycznie zdarza się, że klienci korzystają z ubezpieczeń do produktu kredytowego, a powiem szczerze, że to powinno być jedynym słusznym rozwiązaniem w takiej sytuacji.
Na co dzień ludzie drwią z wszelakich rozwiązań, jakie są im udostępniane, ale to dlatego że Polski nigdy nie dosięgły żadne kataklizmy. Nie ma u nas trzęsień ziemi, zaraz, ani porwań dla okupu.
Po tym wszystkim wskazane będzie, aby cześć z was zerknęła sobie na blog https://marciniwuc.com
25-03-2020 19:58
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024