Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

WAKACJE KREDYTOWE - WZROST KOLEJNEJ RATY I KWOTY KREDYTU po wniosku

Po akceptacji wniosku o "wakacje kredytowe" zauważyłem że rata, która została przesunięta na kolejny miesiąc wzrosła o 600zł - wzrosła również kwota całkowita zadłużenia.. Czy ktoś ma podobną sytuację ? 

Kolorado
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
5
29-07-2022
Wiadomość 1 z 9 (10 539 wyświetleń)

Re.: WAKACJE KREDYTOWE - WZROST KOLEJNEJ RATY I KWOTY KREDYTU po wniosku

Też mi w harmonogramie zdublowało odsetki na kolejną (wrześniową) ratę, mimo, że na wrzesień też mam zawieszenie. Podejrzewam, że te harmonogramy się źle przeliczają.

czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
46
01-04-2020
Wiadomość 2 z 9 (10 401 wyświetleń)

Re.: WAKACJE KREDYTOWE - WZROST KOLEJNEJ RATY I KWOTY KREDYTU po wniosku

Poczekamy do poniedziałku i zobaczymy czy będą poprawne. W razie co róbcie screeny i się zgłosi sprawę do odpowiedniej instytucji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Kolorado
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
5
29-07-2022
Wiadomość 3 z 9 (10 367 wyświetleń)

Re.: WAKACJE KREDYTOWE - WZROST KOLEJNEJ RATY I KWOTY KREDYTU po wniosku

Wydłużyło mi też okres karencji o jeden miesiąc.

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
46
01-04-2020
Wiadomość 4 z 9 (10 327 wyświetleń)

Re.: WAKACJE KREDYTOWE - WZROST KOLEJNEJ RATY I KWOTY KREDYTU po wniosku

czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
144
46
01-04-2020
Wiadomość 5 z 9 (10 241 wyświetleń)

Re: Re.: WAKACJE KREDYTOWE - WZROST KOLEJNEJ RATY I KWOTY KREDYTU po wniosku

W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
146
22
02-09-2021
Wiadomość 6 z 9 (9 821 wyświetleń)

Re.: WAKACJE KREDYTOWE - WZROST KOLEJNEJ RATY I KWOTY KREDYTU po wniosku

Dziś wzrosła mi kwota kapitału do spłacenia o 186 zł. 29 lipca złożyłam wniosek o 8 miesięcy wakacji kredytowych i poza tym, że data następnej raty była błędna i jak u wszystkich zdublowało mi oprocentowanie, wszystko wyświetlało się poprawnie. A tu nagle dziś widzę, że kapitał rośnie... Jeżeli jutro (raty pobierają mi 5. każdego miesiąca) kapitał nie wróci do normy będę składać reklamację. 

Odpowiedz
0 Lajków
Iza3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
16-07-2022
Wiadomość 7 z 9 (9 319 wyświetleń)

Re.: WAKACJE KREDYTOWE - WZROST KOLEJNEJ RATY I KWOTY KREDYTU po wniosku

Zdaje sie kredytobiorcy powinni teraz prowadzic swoj wlasny harmonogram platnosci, zeby weryfikowac poczynania ING... Na ten moment nawet nie moge wyswietlic detali mojego kredytu w aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 8 z 9 (9 257 wyświetleń)

Re: Re.: WAKACJE KREDYTOWE - WZROST KOLEJNEJ RATY I KWOTY KREDYTU po wniosku

Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie.
onlyoneme prosimy, skontaktuj się z nami poprzez czat dostępny w Moim ING. Sprawdzimy to.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 9 z 9 (8 854 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta debetowa do wyboru VISA/MC

Millennium nie daje wyboru. Tylko MC.

12-10-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING


Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.

Nie wydaje mi się, żeby to było cel

...

12-10-2024
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

12-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy