29-07-2022 09:34
Po akceptacji wniosku o "wakacje kredytowe" zauważyłem że rata, która została przesunięta na kolejny miesiąc wzrosła o 600zł - wzrosła również kwota całkowita zadłużenia.. Czy ktoś ma podobną sytuację ?
29-07-2022 10:13
Też mi w harmonogramie zdublowało odsetki na kolejną (wrześniową) ratę, mimo, że na wrzesień też mam zawieszenie. Podejrzewam, że te harmonogramy się źle przeliczają.
29-07-2022 10:17
Poczekamy do poniedziałku i zobaczymy czy będą poprawne. W razie co róbcie screeny i się zgłosi sprawę do odpowiedniej instytucji.
29-07-2022 10:24
Wydłużyło mi też okres karencji o jeden miesiąc.
29-07-2022 10:41
https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Zawieszenie-raty-wakacje-kredytowe/m-p/38055#M9250 to faktycznie może wyjaśniać te przliczenia.
29-07-2022 21:15
W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy.
04-08-2022 10:37
Dziś wzrosła mi kwota kapitału do spłacenia o 186 zł. 29 lipca złożyłam wniosek o 8 miesięcy wakacji kredytowych i poza tym, że data następnej raty była błędna i jak u wszystkich zdublowało mi oprocentowanie, wszystko wyświetlało się poprawnie. A tu nagle dziś widzę, że kapitał rośnie... Jeżeli jutro (raty pobierają mi 5. każdego miesiąca) kapitał nie wróci do normy będę składać reklamację.
04-08-2022 11:25
Zdaje sie kredytobiorcy powinni teraz prowadzic swoj wlasny harmonogram platnosci, zeby weryfikowac poczynania ING... Na ten moment nawet nie moge wyswietlic detali mojego kredytu w aplikacji.
05-08-2022 09:55
Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie.
onlyoneme prosimy, skontaktuj się z nami poprzez czat dostępny w Moim ING. Sprawdzimy to.
Czy to celowe działanie, czy przejaw lekceważącego podejścia do klienta, trudno powiedzieć, ale na pewno nie jest to działanie godne instytucji zaufania publicznego.
Nie wydaje mi się, żeby to było cel
... 12-10-2024W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
12-10-2024