Odpowiedz

Własny operat a decyzja

Witam,

Mam wstępną decyzję pozytywną o przyznaniu kredytu hipotecznego, ale po złożeniu operatu szacunkowego dostarczonego przeze mnie, status na wniosku kredytowym nie zmienił się od tygodnia. Wciąż jest informacja o pozytywnym wyniku analizy wstępnej. Do tej pory wszystko przebiegało zgodnie z terminem procesów kredytowych zamieszczonych na Państwa stronie. Teraz operat nawet nie ma przyznanego statusu do procesowania. Kredyt załatwiany przez pośrednika.

Czy to normalna procedura?

Ile się czeka na decyzję o zaakceptowaniu operatu dostarczonego przez klienta?

Dlaczego na statusie wniosku kredytowego nie widać żadnej zmiany po wpływie operatu?

Czy jest szansa, że ING będzie na statusie wniosków kredytowych dopisywał informację o max dacie podjęcia decyzji na każdym z etapów?

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
kobitka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
15-04-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 283 wyświetleń)

Re: Własny operat a decyzja

Termin na podjęcie decyzji ostatecznej może wynosić od 3 dni roboczych do nawet 2 tygodni. Jeśli jednak masz wątpliwości co do statusu Twojego wniosku, skontaktuj się proszę z pośrednikiem, u którego składałaś wniosek. Sprawdzi dla Ciebie czy wszystko jest prawidłowo Emotikon: Szczęśliwy 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 241 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mi brakuje słów na działanie ING. Dwukrotnie mieliśmy status wygląda na to, że mamy już wszystko, podejmujemy decyzję. Wg czasów procesowych dzisiaj powinniśmy mieć decyzję ostateczną, której oczywiśc...

13-05-2024
Re: Kredyt hipoteczny

Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.

13-05-2024
Re: parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem. 

13-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy