Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Uzupełnienie wniosku - środki własne

W wezwaniu do uzupełniania wniosku dostałam pytanie dotyczące środków własnych możliwych do zainwestowania w budowę (wraz z wymaganym potwierdzeniem). Czy konieczne jest posiadanie takich środków na koncie, czy może być to wkład już wniesiony w budowę? W trakcie oczekiwania na decyzję rozpoczęliśmy roboty doprowadzając do budowy fundamentów (nie zostały one uwzględnione w złożonym wcześniej operacie). Co może stanowić potwierdzenie takiego wkładu?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź

Odpowiedz
0 Lajków
natku88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-07-2021
Wiadomość 1 z 4 (1 509 wyświetleń)

Re: Uzupełnienie wniosku - środki własne

Mogę się odnieść do Twojego pytania tylko w ogólny sposób. W sprawie uzupełnień do wniosku najlepiej skontaktować z osobą, która prowadzi Twój wniosek.

W praktyce, będziemy wymagali udokumentowania zainwestowanego w budowę wkładu własnego, czyli zdjęć wykonanych prac plus skany z dziennika budowy. Chodzi o prace, które zostały wykonane po wizycie rzeczoznawcy.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (1 443 wyświetleń)

Re: Uzupełnienie wniosku - środki własne

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Czyli nowa opinia rzeczoznawcy np. w postaci aneksu nie będzie wymagana, tak?
Odpowiedz
0 Lajków
natku88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-07-2021
Wiadomość 3 z 4 (1 434 wyświetleń)

Re: Uzupełnienie wniosku - środki własne

Standardowo wystarczającą formą potwierdzenia są zdjęcia wykonanych prac Emotikon: Szczęśliwy Nie musisz prosić rzeczoznawcy o nową wycenę. 
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 385 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy