Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Zwroty dokonywane są dla klientów po tym, jak nastąpił wpis do Księgi Wieczystej (licząc od 17.09). Dokonamy go do 60 dni od daty wpisu. Zwrot dotyczy okresu od uruchomienia kredytu do ostatniego dnia, w którym stosowaliśmy podwyższone oprocentowanie.
Dla umów podpisanych od 17.09 nie pobieramy już takiego ubezpieczenia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
472
85
18-01-2021
Wiadomość 11 z 14 (5 995 wyświetleń)

Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

A jeśli spłacę kredyt zanim dojdzie do wpisu KW? Rozumiem, że też dostanę zwrot? Sytuacja hipotetyczna
Odpowiedz
0 Lajków
bartsaleta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
13-03-2021
Wiadomość 12 z 14 (5 618 wyświetleń)

Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Tak. Otrzymasz zwrot do 60 dni od dokonania wpisu. Jeśli nie nastąpi on automatycznie, prosimy o kontakt z naszą infolinią hipoteczną: 32 357 00 57. Przyjmiemy zlecenie zwrotu na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od godziny 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 13 z 14 (5 577 wyświetleń)

Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Dzień dobry. Wpisu do hipoteki dokonano w lutym 2023. Pierwsza transza kredytu została wypłacona we wrześniu 2021. Czy za cały ten okres zostanie dokonany zwrot ubezpieczenia pomostowego?
Odpowiedz
0 Lajków
gora92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-03-2023
Wiadomość 14 z 14 (4 162 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Dziękujemy za przesłaną opinię Emotikon: Szczęśliwy

20-06-2025
Re: Przelew na konto zagraniczne

Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat znajdziesz w dolnej części ekranu. Sprawdzimy te przelewy. 

20-06-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Również ubolewam. 

Czasami wymyślę sobie jakiś nowy algorytm, który mam w głowie i dzięki temu ładuje 3 różne koszta w jedną kategorie, ale po kilku miesiącach zapominam, co było którą myślą i dlaczego

...

20-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy