Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Zwroty dokonywane są dla klientów po tym, jak nastąpił wpis do Księgi Wieczystej (licząc od 17.09). Dokonamy go do 60 dni od daty wpisu. Zwrot dotyczy okresu od uruchomienia kredytu do ostatniego dnia, w którym stosowaliśmy podwyższone oprocentowanie.
Dla umów podpisanych od 17.09 nie pobieramy już takiego ubezpieczenia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 11 z 14 (4 833 wyświetleń)

Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

A jeśli spłacę kredyt zanim dojdzie do wpisu KW? Rozumiem, że też dostanę zwrot? Sytuacja hipotetyczna
Odpowiedz
0 Lajków
bartsaleta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
13-03-2021
Wiadomość 12 z 14 (4 456 wyświetleń)

Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Tak. Otrzymasz zwrot do 60 dni od dokonania wpisu. Jeśli nie nastąpi on automatycznie, prosimy o kontakt z naszą infolinią hipoteczną: 32 357 00 57. Przyjmiemy zlecenie zwrotu na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od godziny 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 13 z 14 (4 415 wyświetleń)

Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Dzień dobry. Wpisu do hipoteki dokonano w lutym 2023. Pierwsza transza kredytu została wypłacona we wrześniu 2021. Czy za cały ten okres zostanie dokonany zwrot ubezpieczenia pomostowego?
Odpowiedz
0 Lajków
gora92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-03-2023
Wiadomość 14 z 14 (3 000 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy