23-09-2022 11:58
Zwroty dokonywane są dla klientów po tym, jak nastąpił wpis do Księgi Wieczystej (licząc od 17.09). Dokonamy go do 60 dni od daty wpisu. Zwrot dotyczy okresu od uruchomienia kredytu do ostatniego dnia, w którym stosowaliśmy podwyższone oprocentowanie.
Dla umów podpisanych od 17.09 nie pobieramy już takiego ubezpieczenia.
20-10-2022 13:23
21-10-2022 13:31
Tak. Otrzymasz zwrot do 60 dni od dokonania wpisu. Jeśli nie nastąpi on automatycznie, prosimy o kontakt z naszą infolinią hipoteczną: 32 357 00 57. Przyjmiemy zlecenie zwrotu na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od godziny 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
19-03-2023 16:42
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |