Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Zwroty dokonywane są dla klientów po tym, jak nastąpił wpis do Księgi Wieczystej (licząc od 17.09). Dokonamy go do 60 dni od daty wpisu. Zwrot dotyczy okresu od uruchomienia kredytu do ostatniego dnia, w którym stosowaliśmy podwyższone oprocentowanie.
Dla umów podpisanych od 17.09 nie pobieramy już takiego ubezpieczenia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 11 z 14 (4 931 wyświetleń)

Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

A jeśli spłacę kredyt zanim dojdzie do wpisu KW? Rozumiem, że też dostanę zwrot? Sytuacja hipotetyczna
Odpowiedz
0 Lajków
bartsaleta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
1
13-03-2021
Wiadomość 12 z 14 (4 554 wyświetleń)

Re: Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Tak. Otrzymasz zwrot do 60 dni od dokonania wpisu. Jeśli nie nastąpi on automatycznie, prosimy o kontakt z naszą infolinią hipoteczną: 32 357 00 57. Przyjmiemy zlecenie zwrotu na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Specjaliści hipoteczni są dostępni w dni robocze od godziny 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 13 z 14 (4 513 wyświetleń)

Re.: Ustawa o zwrocie ubezpieczenia pomostowego

Dzień dobry. Wpisu do hipoteki dokonano w lutym 2023. Pierwsza transza kredytu została wypłacona we wrześniu 2021. Czy za cały ten okres zostanie dokonany zwrot ubezpieczenia pomostowego?
Odpowiedz
0 Lajków
gora92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-03-2023
Wiadomość 14 z 14 (3 098 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy