01-08-2021 20:41
02-08-2021 17:11
02-08-2021 17:14
Aby uruchomić kolejną transzę:
• wejdź do Kredytu hipotecznego ze strony głównej Moim ING lub z zakładki Moje Finanse
• wybierz Wnioski
• przejdź do Uruchomienie transzy
• wyślij wniosek.
Po wysłaniu wniosku o uruchomienie otrzymasz wiadomość. Musimy sprawdzić czy wszystkie dokumenty do uruchomienia są poprawne.
Może to potrwać do 10 dni roboczych.
Dopiero po rozliczeniu pierwszej transzy będziesz mógł zawnioskować o kolejną.
03-08-2021 13:14
04-08-2021 08:40
@kolek768 w pierwszej kolejności zacznij od rozliczenia pierwszej transzy i dostarcz nam niezbędne zdjęcia. W kolejnym kroku wnioskujesz już o uruchomienie kolejnej transzy
Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?
https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html
25-11-2024