01-08-2021 20:41
02-08-2021 17:11
02-08-2021 17:14
Aby uruchomić kolejną transzę:
• wejdź do Kredytu hipotecznego ze strony głównej Moim ING lub z zakładki Moje Finanse
• wybierz Wnioski
• przejdź do Uruchomienie transzy
• wyślij wniosek.
Po wysłaniu wniosku o uruchomienie otrzymasz wiadomość. Musimy sprawdzić czy wszystkie dokumenty do uruchomienia są poprawne.
Może to potrwać do 10 dni roboczych.
Dopiero po rozliczeniu pierwszej transzy będziesz mógł zawnioskować o kolejną.
03-08-2021 13:14
04-08-2021 08:40
@kolek768 w pierwszej kolejności zacznij od rozliczenia pierwszej transzy i dostarcz nam niezbędne zdjęcia. W kolejnym kroku wnioskujesz już o uruchomienie kolejnej transzy
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024