25-05-2020 13:31
Dzień dobry,
Po podpisaniu umowy spełniłem warunki uruchomienia środków i udokumentowałem je przez serwis transakcyjny. System pytał czy załączone dokumenty są warunkiem uruchomienia środków, co oczywiście potwierdziłem. Czy oznacza to, że po weryfikacji dokumentów środku zostaną automatycznie uruchomione, czy mimo wszystko konieczne jest udanie się do oddziału? Czy da się jakoś zweryfikować status weryfikacji załączonych dokumentów?
26-05-2020 12:18
26-05-2020 12:19
Żeby uruchomić kredyt konieczna jest wizyta w naszym oddziale. Na miejscu, u specjalisty hipotecznego będziesz mógł złożyć wniosek o uruchomienie. Proszę pamiętać o zabraniu wszystkich dokumentów ze sobą.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S