Odpowiedz

Uruchomienie środków

Dzień dobry,

Po podpisaniu umowy spełniłem warunki uruchomienia środków i udokumentowałem je przez serwis transakcyjny. System pytał czy załączone dokumenty są warunkiem uruchomienia środków, co oczywiście potwierdziłem. Czy oznacza to, że po weryfikacji dokumentów środku zostaną automatycznie uruchomione, czy mimo wszystko konieczne jest udanie się do oddziału? Czy da się jakoś zweryfikować status weryfikacji załączonych dokumentów?

Odpowiedz
0 Lajków
atapi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
4
28-10-2019
Wiadomość 1 z 3 (4 905 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie środków

@atapi
W moim przypadku konieczna była wizyta w banku w celu uruchomienia pierwszej transzy. Dopytałem czy kolejne transze mogą być uruchomione przez serwis tranzakcyjny, ale na ten moment nie ma możliwości wydania takiej dyspozycji i np: potwierdzenia tego faktu SMSem. Jeśli coś się zmieniło w tym względzie chętnie poznam szczegóły.
Odpowiedz
0 Lajków
m365
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
185
84
18-04-2020
Wiadomość 2 z 3 (4 834 wyświetleń)

Re: Uruchomienie środków

Żeby uruchomić kredyt konieczna jest wizyta w naszym oddziale. Na miejscu, u specjalisty hipotecznego będziesz mógł złożyć wniosek o uruchomienie. Proszę pamiętać o zabraniu wszystkich dokumentów ze sobą.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 834 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak. 

07-11-2025
Re: Awaria wpłatomatu

Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Przekazałam do zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.

07-11-2025
Awaria wpłatomatu

W dniu 03.11 wpłaciłam 3620zł w urządzeniu Planet Cash. Pojawił się komunikat awaria modułu wpłat. Karta została zwrócona, ale banknoty nie.  Wpłata nie została zaksięgowana. Wydruku potwierdzenia nie

...

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy