Odpowiedz

Umowa kredytowa do poprawy

Hej, otrzymałam pozytywna decyzję kredytową, ale doradca wypatrzyl, że jest coś w niej do poprawy i wysłał zgłoszenie. Czekam już tydzień i zero reakcji że strony banku. Nie pisałabym tutaj, gdyby doradca miał coś do powiedzenia w tej sprawie. Ale on twierdzi, że bank myśli co zrobić. Jak długo można czekać?? Jest sens dzwonić na infolinię? Pewnie nie Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Biedronka13
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
18-11-2019
Wiadomość 1 z 5 (3 088 wyświetleń)

Re.: Umowa kredytowa do poprawy

Trudno powiedzieć, nie wiedząc do czego przyczepił się Doradca Emotikon: Szczęśliwy. U mnie też pojawił się jeden wątpliwy zapis, ale akurat w kontekście podkreślenia dla mnie ryzyka kredytowego (z uwagi na to, że bank analizując moje przerzucanie środków z konta obrotowego na oszczędnościowe potraktował to jako wydatek, a nie kumulację kapitału) i po prostu podpisaliśmy tak jak było.
Odpowiedz
0 Lajków
Galanel88
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
163
42
06-09-2019
Wiadomość 2 z 5 (3 061 wyświetleń)

Re: Umowa kredytowa do poprawy

@Biedronka13 W tej sprawie konieczny jest kontakt z Twoim doradcą kredytowym. Tylko on może zająć się tą sprawą. Przez naszą społeczność nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 3 z 5 (3 004 wyświetleń)

Re.: Umowa kredytowa do poprawy

Dzięki za odp. Sprawa się już rozwiązała i mogę podpisywać umowę
Odpowiedz
0 Lajków
Biedronka13
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
18-11-2019
Wiadomość 4 z 5 (2 932 wyświetleń)

Re: Re.: Umowa kredytowa do poprawy

Super! Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (2 927 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy