18-11-2019 10:57
18-11-2019 16:14
19-11-2019 16:40
@Biedronka13 W tej sprawie konieczny jest kontakt z Twoim doradcą kredytowym. Tylko on może zająć się tą sprawą. Przez naszą społeczność nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie.
20-11-2019 21:00
20-11-2019 21:06
Super!
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024