25-11-2020 23:30
Dzień dobry,
21.10 - złożono wniosek przed doradce kredytowego przez portal internetowy (wniosek złożono z operatem szacunkowym)
27.10 - informacja o wpłynięciu wersji papierowej dokumentów do banku
04.11 - wyslano prośbę o poprawnienie czegoś w operacie szacunkowym, zrobiono to od razu tego samego dnia przez portal (status wniosku ciągle w analizujemy dokumenty
04-07.11 - wyslano wersję papierową uzupełnienia
Wniosek przez caly czas jest w statusie analizujemy dokumenty.
Na Państwa stronie widnieje informacja ze wnioski, gdzie uzupelnienia doszly pozniej juz powinny zmienic status.
Czy jeżeli podam konkretny nr wniosku dostanę wiecej informacji? Doradca kredytowy przez caly czas mowi ze musze czekac.
25-11-2020 23:40 | Edytowano: 25-11-2020 23:45
@KMaj_1993, najwięcej szczegółów na temat swojego wniosku możesz uzyskać pytając pośrednika kredytowego (on ma dostęp do systemu banku/kontaktu z analitykiem w razie potrzeby). Samodzielnie możesz sprawdzić status wniosku (nic więcej) korzystając z tego linka:
https://forms.ingbank.pl/statuswniosku/
Najlepiej jest poczekać, aż pośrednik kredytowy wróci do Ciebie z informacją o zmianie statusu lub wymaganych dodatkowych dokumentach.
ps. na dziś dzień analizowane są wnioski z 02.11 więc wnioski z 04.11 będą analizowane za ok 2 dni. Natomiast czas na analizę wstępną wniosku to 12-16 dni roboczych przy czym czasami ten czas ulega skróceniu. Ewentualnie jeśli do wniosku wstępnego dołączony był operat szacunkowy to kolejne etapy mogą pójść nieco szybciej. Odrobina cierpliwości i będzie dobrze.
25-11-2020 23:46
Dziekuje za szybką odpowiedź, nawet o tej godzinie.
26-11-2020 15:40
27-11-2020 00:00
Niestety nie, ciągle jest status w analizie.
Pełnomocnictwo musi zawierać dane osobowe mocodawcy oraz pełnomocnika, które określamy w komunikacie na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/regulaminy/niezbedne-dokumenty
... 08-07-2025Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |