25-11-2020 23:30
Dzień dobry,
21.10 - złożono wniosek przed doradce kredytowego przez portal internetowy (wniosek złożono z operatem szacunkowym)
27.10 - informacja o wpłynięciu wersji papierowej dokumentów do banku
04.11 - wyslano prośbę o poprawnienie czegoś w operacie szacunkowym, zrobiono to od razu tego samego dnia przez portal (status wniosku ciągle w analizujemy dokumenty
04-07.11 - wyslano wersję papierową uzupełnienia
Wniosek przez caly czas jest w statusie analizujemy dokumenty.
Na Państwa stronie widnieje informacja ze wnioski, gdzie uzupelnienia doszly pozniej juz powinny zmienic status.
Czy jeżeli podam konkretny nr wniosku dostanę wiecej informacji? Doradca kredytowy przez caly czas mowi ze musze czekac.
25-11-2020 23:40 | Edytowano: 25-11-2020 23:45
@KMaj_1993, najwięcej szczegółów na temat swojego wniosku możesz uzyskać pytając pośrednika kredytowego (on ma dostęp do systemu banku/kontaktu z analitykiem w razie potrzeby). Samodzielnie możesz sprawdzić status wniosku (nic więcej) korzystając z tego linka:
https://forms.ingbank.pl/statuswniosku/
Najlepiej jest poczekać, aż pośrednik kredytowy wróci do Ciebie z informacją o zmianie statusu lub wymaganych dodatkowych dokumentach.
ps. na dziś dzień analizowane są wnioski z 02.11 więc wnioski z 04.11 będą analizowane za ok 2 dni. Natomiast czas na analizę wstępną wniosku to 12-16 dni roboczych przy czym czasami ten czas ulega skróceniu. Ewentualnie jeśli do wniosku wstępnego dołączony był operat szacunkowy to kolejne etapy mogą pójść nieco szybciej. Odrobina cierpliwości i będzie dobrze.
25-11-2020 23:46
Dziekuje za szybką odpowiedź, nawet o tej godzinie.
26-11-2020 15:40
27-11-2020 00:00
Niestety nie, ciągle jest status w analizie.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |