02-08-2022 12:09
Jak teraz prezentuje sie stanowisko ING w kwestii przesuniecia terminu konca okresu stalego oprocentowania w przypadku korzystania z "wakacji kredytowych"? Czy i tu bedzie dementi?
02-08-2022 12:51
02-08-2022 13:50
Zauwaz, ze po okresie podnoszenia cisnienia uporem prezentowanym przez ING tutaj, wkroczylismy w faze ekspiacyjna. W koncu ktos dostrzegl, ze atmosfera wokol "wakacji" jest prokonsumencka i jest to stanowisko zgodnie podzielane przez regulatorow. Proby narzucenia dominujacej pozycji banku nie powiodly sie w kontrowersyjnych sprawach. Kwestia stalego oprocentowania pozostaje niewiadoma.
02-08-2022 14:26
Faza ekspiacyjna? Być może, jeśli tak, to być może coś z tego dobrego dla klientów wyniknie.
Najlepsze jest to, że ta ustawa (część dotycząca "wakacji kredytowych") naprawdę nie jest skomplikowana a mimo to nadal próbuje się klientów nabić w balona a na to nie powinno być zgody.
02-08-2022 14:36
Pan Karol sie kaja za bledy swoje i za cudze. Mleko sie wszak juz wylalo.
Moze w ramach oczyszczania dowiemy sie czegos nowego w kwestii stalego oprocentowania.
02-08-2022 16:33
Tylko, że Pan Karol zaczął się kajać dopiero dziś. Wczoraj ton jego wypowiedzi, jak też ich treść była zupełnie inna... Stanowczo twierdził, że na pewno nie będzie możliwości składania kolejnych wniosków po złożeniu już wniosku wielomiesięcznego. Nie widział żadnych błędów w harmonogramach, alni nie widział błędy w ich prezentacji. Jedyna jego rada dla nas to była o wycofywaniu wniosków... Dopiero liczne skargi do UOKiKu i prawdopodobnie rozmowa z jakimś przełożonym lub specjalistą od PR spowodowała drastyczną zmianę tonu (choć nie do końca treści) wypowiedzi...
02-08-2022 20:51
03-08-2022 07:01
jak złożyć taką reklamację? jest jakiś formularz czy poprzez wiadomości?
03-08-2022 08:59
Najlepiej przez wiadomość (na czacie z konsultantem). Pamiętajcie, aby zgłoszenie było oficjalne - powinniście od razu uzyskać nr reklamacji.
03-08-2022 09:26
Zgodnie z postanowieniami umowy kredytowej okres obowiązywania stałej stopy wynosi 60 miesięcy i nie ulega przedłużeniu. Na mocy art. 73 ust. 10 ustawy terminy przewidziane w umowie ulegają przedłużeniu o okres zawieszenia spłaty kredytu. Przepis ten nie może być jednak interpretowany w oderwaniu od pełnego brzmienia art. 73 ustawy z którego wynika, że przedmiotem zawieszenia jest spłata kredytu. W konsekwencji należy przyjąć że, w związku ze skorzystaniem z zawieszenia spłaty kredytu, przedłużeniu ulegną okres kredytowania i terminy wskazane w umowie dotyczące spłaty kredytu. Natomiast inne terminy umowne i monitoring warunków umownych pozostają bez zmian.
Reklamację możesz zgłosić:
-na czacie ze specjalistą
-dzwoniąc pod numer + 48 32 357 00 69 (infolinia dostępna 24/7)
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024