Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Rozliczenie transzy kredytu hipotecznego na budowę domu

Dzień dobry.

Mam pytanie w sprawie rozliczenia pierwszej transzy kredytu na budowę domu. W kosztorysie są takie pozycje jak "podłogi" - tzn do jakiego stanu muszę je doprowadzić abym mógł zaliczyć ten etap na 100%. Czy rozłożenie styropianu, ogrzewania podłogowego i wylanie posadzki mogę zaliczyć jako 100 % tego etapu, czy dopiero jak położę płytki, panele? Dodam tylko że we wniosku, który wypełniałem u doradcy kredytowego w kosztorysie zaznaczyłem doprowadzenie do stanu deweloperskiego(chociaż w umowie nie widzę zapisu czy to ma być do deweloperskiego czy pod klucz). 

Po drugie mam pytanie czy mogę zaliczyć etap, który rozpocząłem i skończyłem np. w 50%. Tzn rozpocząłem pracę przy elewacji, dom jest już cały oklejony styropianem, pozostało nałożenie kleju z siatką i struktura. Czy mogę zaliczyć częściowo taki etap i rozliczyć wydatki w 50%?

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinMS
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-12-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 139 wyświetleń)

Re: Rozliczenie transzy kredytu hipotecznego na budowę domu

W opisanej przez Ciebie sytuacji, proszę, żebyś skontaktował się z nami na czacie w Moje ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57. Żebyśmy mogli jednoznacznie odpowiedzieć Ci na to pytanie, musimy sprawdzić szczegóły Twojego kosztorysu. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 080 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy