Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Dzień dobry,
Nadpłaciłem swój kredyt hipoteczny tak aby finalnie pozostała jedna rata do spłaty, skróciłem swój okres kredytowania do jednej raty i w banku zaszła jakąś pomyłka. W nowym harmonogramie miałem dwie raty do spłaty tego samego dnia, jak to zauważyłem skontaktowałem się poprzez czat z pracownikiem banku który po przyjrzeniu się sprawie stwierdził że bank na pewno pobierze tylko jedna ratę. Dzisiaj okazało się że bank zablokował mi środki na spłatę dwóch rat, mało tego na koncie brakowało środków i oczywiście mam przeterminowane należności i podwyższone oprocentowanie, uwaga do 22%. Pytanie czy ktoś miał podobną sytuację i jak się to skończyło ? Czy da się sprawdzić historię czatu i np. pobrać na telefon? Czy bank zgłasza takie sytuacje od razu do BIK? Wiem że powinienem dzwonić do banku ale niestety jest niedziela, a w dodatku wczoraj zapewniano mnie że bank nie pobierze dwóch rat i teraz w sumie zacząłem się martwić czy nie wpłynie to na moją dalszą zdolność kredytową i jestem poprostu wkurzony na bank i szukam jakiś informacji ale oczywiście nic nie znalazłem.
Odpowiedz
0 Lajków
cezary_ck
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-12-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 401 wyświetleń)

Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.

Historia czatu zapisuje się automatycznie po zakończonej rozmowie, znajdziesz ją w zakładce Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Moje dokumenty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (2 275 wyświetleń)

Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Na infolinii oczywiście też nikt nie może mi pomóc tylko można złożyć reklamację, to po prostu jakiś żart z państwa strony.
Odpowiedz
0 Lajków
cezary_ck
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-12-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 256 wyświetleń)

Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Dzisiaj dzwoniłem drugi raz do specjalisty i oczywiście nie może mi pomóc, mam czekać na reklamację choć wczoraj na infolinii zapewniano mnie że sprawa zostanie rozwiązana do końca dnia. Czyli reasumując bank zablokował moje konto, zatrzymał środki za ratę której nie powinien pobierać, zwiększył oprocentowanie a ja mam teraz łaskawie czekać i mieć nadzieję że mi je odda. Pytanie czy przez Państwa pomyłkę nie zostanę wpisany do BIKu bo teoretycznie jestem dłużnikiem...świetny bank poprostu będę polecał wszystkim.
Odpowiedz
0 Lajków
cezary_ck
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-12-2023
Wiadomość 4 z 4 (2 179 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy