10-12-2023 17:45
11-12-2023 17:52
Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.
Historia czatu zapisuje się automatycznie po zakończonej rozmowie, znajdziesz ją w zakładce Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Moje dokumenty.
11-12-2023 20:10
12-12-2023 21:30
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |