10-12-2023 17:45
11-12-2023 17:52
Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.
Historia czatu zapisuje się automatycznie po zakończonej rozmowie, znajdziesz ją w zakładce Usługi - Dokumenty i zaświadczenia - Moje dokumenty.
11-12-2023 20:10
12-12-2023 21:30
Cześć,
wiadomość, którą tutaj przytoczyłaś oznacza, że odrzuciliśmy próbę płatności kartą zastrzeżoną. Napisałaś jednak na naszym forum i nie mam tutaj dostępu do systemu bankowego. Napisz do nas na
... 17-06-2025Ja jeszcze czekam na rozpatrzenie wniosku przez sąd. W argumentacji znalazło się to co sie wydarzyło - czyli niewłaściwe poinformowanie przez bank o blokowaniu środków, brak jasnych informacji o kwota
... 17-06-2025Witam,
Niestety, zbytnio ufając pracownikowi banku, dałem się złapać w tę samą pułapkę. Jak argumentowaliście ewentualny wniosek do sądu? Jakiego uzasadnienia użyliście, skoro udało się Wam uzyskać po
... 17-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |