12-11-2020 12:13
12-11-2020 14:46
13-11-2020 17:05
@KK1986 Z tego co napisałaś, wynika że zawiesiłeś ratę kapitałowo-odsetkowa więc okres karencji się już zakończył. W związku z tym, zakładka rezygnacja z okresu karencji nie będzie aktywna. Jeśli spłaciłaś ostatnią ratę odsetkową, proszę – zadzwoń do nas (32) 357 00 57. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00, w soboty 8:00-16:00.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |