03-08-2021 08:34
Witajcie Szanowni Forumowicze,
W dniu wczorajszym złożyłem w MojeING zlecenie wypłaty deweloperowi II transzy kredytu. Załącznik nr 3 nie przewiduje żadnych dodatkowych wymaganych dokumentów. Podałem 11 sierpnia jako wnioskowany termin wypłaty transzy.
Jak to wygląda w praktyce, czy jest szansa że transza zostanie wypłacona w terminie lub wcześniej, czy musi minąć dokładnie 10 dni roboczych (czyli 16 sierpnia)? Jakie macie doświadczenia ?
Czy można przyśpieszyć sprawę wydając dyspozycję osobiście w Oddziale Banku ? Czy można to zrobić "od ręki", czy trzeba specjalnie zapisywać się na spotkanie z Doradcą ?
Dziękuję z góry za pomoc
Pozdrawiam,
Łukasz
03-08-2021 10:30
Wg mnie to jest tak - skoro bank zastrzega sobie w umowie, że wypłata może potrwać 10 dni kalendarzowych, to wniosek należy złożyć z takim zapasem. Bo do kogo będziesz miał pretensje, jeśli złożysz na dzień przed upływem terminu, a bank wypłaci po ośmiu dniach? Przecież w umowie jest napisane, że może to potrwać 10 dni.
A przyspieszanie na siłę to strata dla Ciebie, bo więcej odsetek się naliczy. Ważne, żeby wpłata wpłynęła do dewelopera w terminie.
Ja zawsze składam wniosek o uruchomienie na 11-12 dni wcześniej, i zawsze trwało kilka dni, zanim środki zostały wypłacone, ale zawsze zdążyli przed terminem wskazanym w umowie. Tylko lepiej sobie pilnuj tej wypłaty, bo miałam dwukrotnie sytuację, że został do końca terminu dzień, a kasa nie poszła. Nie wiem, czy gdybym się nie upomniała, to by wypłacili w terminie. Wniosek wisiał w realizacji.
04-08-2021 06:30
@Rav1987 zgadzam się w pełni z tym co pisze @czarna666 , Oczywiście, możliwa jest sytuacja, że wypłata transzy będzie wcześniej, zależy to od wielu czynników. Jednak zgodnie z umową mamy 10 dni roboczych i taki zapas bezpiecznie założyć
12-08-2021 12:07
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024