04-05-2021 19:22
04-05-2021 21:45 | Edytowano: 04-05-2021 21:48
04-05-2021 22:50
05-05-2021 08:23
05-05-2021 09:59
05-05-2021 10:10
05-05-2021 10:10
Jejku, jeszcze nie masz ostatecznej odpowiedzi?
05-05-2021 10:44
05-05-2021 18:27
05-05-2021 20:27
Mnie nerwów oszczędziła pozytywna decyzja z innego banku, którą otrzymałam jakiś miesiąc temu. Na luzie podpisałam akt notarialny czekając na ING, które poprosiło mniej więcej w tym samym czasie o dodatkowe dokumenty. Mam jeszcze wniosek złożony w Millennium, ale tam mój wniosek jest jeszcze w powijakach i nie będę już czekać.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024