04-05-2021 19:22
04-05-2021 21:45 | Edytowano: 04-05-2021 21:48
04-05-2021 22:50
05-05-2021 08:23
05-05-2021 09:59
05-05-2021 10:10
05-05-2021 10:10
Jejku, jeszcze nie masz ostatecznej odpowiedzi?
05-05-2021 10:44
05-05-2021 18:27
05-05-2021 20:27
Mnie nerwów oszczędziła pozytywna decyzja z innego banku, którą otrzymałam jakiś miesiąc temu. Na luzie podpisałam akt notarialny czekając na ING, które poprosiło mniej więcej w tym samym czasie o dodatkowe dokumenty. Mam jeszcze wniosek złożony w Millennium, ale tam mój wniosek jest jeszcze w powijakach i nie będę już czekać.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |